Skip to main content

problemen thuis delen

• December 29, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy jongens (en meiden ofcourse) 
ik wou even delen waar ik mee zit thuis (als je heel erg voelt hoe andere zich voelen waarschuw ik lees dit niet t is nogal erg)

Mijn broertje die slaat en schopt nogal vaak mensen, ik heb hier al een topic eerder over gemaakt maar hij doet nu nog meer slaan en schoppen .

Ik vind het zegmaar ten eerste zelf niet fijn , mijn ouders slaat en schopt hij niet maar hij scheld wel als hij zijn zin niet krijgt en hij gooit met kussens.  Vandaag kwam hij op mijn kamer uit het niks terwijl ik met mijn moeder kletste hij was nog niet klaar gemaakt dus mijn moeder word natuurlijk boos . Dat zou denk ik iedere moeder doen en dus word mijn broertje ook boos en gooit hij een knuffeltje naar mijn moeder (was mijn knuffeltje) maar er zat een magneet in het knuffeltje (t is zo een knuffeltje met een plaatje die je aan de ene en aan de andere kant van je schouder kant van je trui doet zodat het knuffeltje erop kan staan) en mijn moeder werd boos oh dat wil je niet weten hoe boos (mijn moeder heeft altijd al veel pijn omdat ze pas geleden is geopereerd aan borst kanker).

dus mijn moeder die word boos op mijn broertje maar ook op mij terwijl ik dacht wat deed ik nu weer mis ik bedoel mijn broertje gooide het knuffeltje ik zij uberhaupt niks tegen hem en hij zat aan MIJN spullen dus ik loop naar beneden naar mijn moeder om te vragen of ze een knuffel wil en ze zegt nee en gooit de deur dicht (ik was bang dat het glas in de deur zou kapot gaan zo hard gooide ze de deur dicht) . Dus ik loop weer naar boven want nou beneden mag ik niet zijn dus vraag ik aan mijn broertje hoezo deed je dat nou en zegt hij tegen mij DEUR DICHT!!! terwijl hij op zijn laptop spelletjes speelt terwijl hij zijn kamer op moet ruimen dus ik zeg tegen hem nee hoezo deed je dat en waarom speel je spelletjes je moet je kamer opruimen zegt mijn broertje: "echt je houd echt niet meer van mij jij kleine" toen schellde hij wat woorden die ik liever niet zeg en daarna zij hij dat hij hoopte dat ik zelfmoord pleegde 

dat is zegmaar waar ik mee zit

Tekst aangepast door De Kindertelefoon voor de leesbaarheid. Zie ook forumadvies:  houd de tekst leesbaar, gebruik hoofdletters en leestekens.

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 29, 2025

Wat een erge situatie…

Ik vind het eigenlijk wel super onbeschoft van je broertje.

Misschien met de Kindertelefoon het erover hebben. Kindertelefoon.nl/bellen

Of met veiligthuis.nl waar je het over je thuissituatie kunt hebben.

Ik wens je veel sterkte.

Groetjes,

ghast