Heyy ik had een vraagje. Ik krijg elke drie maanden kinderbijslag maar mijn moeder besteed het niet aan mij. Dus ik had een vraagje of dat wel juist was. Want ze maakt het gewoon op en dan als ik vraag voor nieuwe kleren gaat ze helemaal schreeuwen.
Heyy ik had een vraagje. Ik krijg elke drie maanden kinderbijslag maar mijn moeder besteed het niet aan mij. Dus ik had een vraagje of dat wel juist was. Want ze maakt het gewoon op en dan als ik vraag voor nieuwe kleren gaat ze helemaal schreeuwen.
Kinderbijslag is echt voor jou mag ze officieel niet aankomen . Hier word het apart gezet en als ik wat nodig heb word het geld overgemaakt naar mij en dan kan ik het gaan kopen . Maar ook weer niet alles . De rest blijft op de bank staan om ook te sparen .
Kinderbijslag is in Nederland een sociale uitkering die sinds 1941 wordt toegekend als tegemoetkoming in de onderhoudskosten van een kind. Had even op Google gekeken voor je En zie hier het antwoord .
Is dus echt voor jou.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.