Vraag

problemen thuis

  • 12 January 2019
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
een vriendin van mij heeft veel problemen thuis ik zit er best mee ik en mijn ouders hebben elke dag wel ruzie ik wil niet meer thuis wonen zie het echt niet meer zitten haat het gw thuis wil bij mij tante op kamers wonen maar mag nog niet op mij 16 als ik 17 ben mag het van ze
Ze doen niet aardig tegen mij maken mij boos en verdrietig en schreeuwen zo hard ze zoeken elke dag wel ruzie om de paar minuten zelfs mag ook echt niks van ze zijn Zo streng mag niet van ze uitslapen tot in de middag omdat ik pas heel laat in de nacht naar bed en soms in de ochtend zelfs ze snappen wel waarom ik lang uitslaap maar ze willen het gw niet begrijpen ze lopen mij uit te schelden ook ik weet niet wat ik er allemaal tegen kan doen

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
kunnen jullie reageren ze heeft echt hulp nodig
Wederom, verwacht niet dat mensen nog 's nachts reageren.
Heb vooral een beetje geduld.

Het lijkt mij aan te raden dat zij, eventueel samen met jou, contact op neemt met een vertrouwenspersoon op school.
Die kunnen verdere hulp regelen.
Als het goed is kun je ook contact op nemen met de stichting veilig thuis , maar ik weet niet exact hoe dat in elkaar zit.
Reputatie 5
Badge +4
@MensPersoon wat help je toch veel personen wat ben je toch goed bezich aleen waarom zitten wij snachs op deze site?
Lorenzo, sommige mensen slapen niet of vervelend zich dan, daarnaast is er een reden dat die ouders zo doen?

Kan je erover praten met iemand?

Reageer