Vraag

problemen met mijn zus

  • 5 January 2024
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Badge

Hoi, Ik zit een beetje in een probleem

Mijn zus (ze is 19) heeft veel schulden, En veel mentale problemen. Ze komt heel Vaak naar mij toe om erover te praten. Dit is al minstens een Jaar zo. Ik gaf haar eerst heel lief wat advies en ik steunde haar, maar ze heeft altijd een excuus voor alles. Ik ben het beu geworden de laatste paar weken en ik Ben nu best open tegen haar over het feit dat het nu aan haar ligt om alles the fixen. Ik heb Alle advies en steun dat Ik aan haar kan geven, gegeven. 

Ze wordt heel boos wanneer je zegt dat het haar probleem is, of wanneer je last weten dat iets wat ze doet tegen haar gaat werken.

Toch komt ze elke keer weer terug naar mij, helemaal jankend en ze hoopt dan dat ik haar kant neem.

 

Ik haat het feit dat ik zo boos begin te worden over wat ze doet, Maar ik heb geprobeerd Om haar te helpen en ze deed helemaal niks. Ik ben het nu wel een beetje zat. Ik Ben pas 16, Ik Kan ook niet veel doen.

Wat Kan ik doen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou haar gewoon confronteren met het feit dat je haar wel wilt helpen, maar dat ze dan niet boos tegen je moet gaan doen. Misschien kunnen jullie wel in een discussie maar niet dat ze boos wordt 

 

Hoop dat je het een beetje begrijpt :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer