hi ik ben zoe en ik heb dus problemen bij me moeder thuis haar vriend is erg geweldadig/dreigend.
ik ben 2 jaar geleden voor dat de zomervakantie begon al 6 of 7 keer weg gelopen omdat hij dus erg geweldadig/dreigend is. nu had mijn moeder mij belooft dat ze het meer voor mij en mijn broertje zou opkomen als ik terug bij haar zou komen.nu zijn dat allemaal lose beloftes geweest want dit hele jaar is hij al weer bezig en ik ben echt bang van hem. hij heeft een paardagen geleden heel hard lopen schreeuwen en is hij heel dicht op me komen staan en ik ben toen weer weggelopen naar mijn vader. hij mishandeld de hond ook hij pakt de pup bij zijn tand vlees of trekt hem aan zijn oren. nu moet ik zondag terug naar mijn moeder om met mijn moeder te praten en heeft ze weer allemaal beloftes lopen doen ik mag dan maandag dus de dag erna weer terug maar ik ben nog steeds doodsbang voor hem en wil eigenlijk bij mijn vader wonen kan iemand mij helpen om hier wat weer over te weten te komen en wat ik kan doen om hem te laten stoppen met het mishandelen van de hond