Probleem blijft het probleem voor een nieuwe stomme hond... ik weet bijna niks meer.. help😢😭

  • 22 August 2019
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, sorry voor de lange titel..
Ik kan echt geen andere andere oplossing meer vinden.... Ik heb het al zo moeilijk..... En het is net of niemand mij wilt helpen OFZO.. EN IK HEB NIEMAND DIE MIJ KAN STEUNEN VAN KWA VRIENDEN EN MIJ KAN HELPEN ERMEE... zelfs heb ik 1 of2 maar die kunnen MIJ NIET helpen.... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen meer!!😔😫

5 reacties

Hey JadeGameSetPlay

Je hebt het erg zwaar, onder andere door de komst van een hond. Als ik het me goed herinner had jij reeds aan je huisgenoten laten weten dat je liever geen hond in huis wilde, maar ondanks jouw tegenargumenten, lijkt de hond er toch te komen.

Hoe reageerden je huisgenoten, toen ze hoorden dat jij de komst van een hond niet zag zitten? Toonden ze enig begrip? Het lijkt me in ieder geval nuttig om afspraken te maken rond de hond. Zo kan er bijvoorbeeld afgesproken worden dat de hond niet op jouw kamer mag komen.

Groetjes
Kenshin
Ze luisteren toch niet...
HUN problemen zijn als erg genoeg... 😑😔😒
Niet door de nieuwe hond dat me door zo gek te worden van haat om mijzelf weer te snijden
Kijk in een andere topic die ik had gemaakt 2dagen geleden..
Ging over mijzelf weer heb gesneden door hun..

Het ging niet over de rot hond gelukkig
Goed dat je topics aanmaakt, en niet alleen blijft zitten met wat er in je omgaat. Ik zal zo meteen je nieuwe topic doornemen.

Gr. Kenshin
Thx 🙂

Reageer