Vraag

praten met mijn vader

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een vraag.. ik heb op dit moment ruzie met mijn vader. Nou heeft hij me de afgelopen paar dagen ontsettend zitten stalken met allemaal eetentjes en actieviteiten enzo (omkopen dus, doet hij vaker ook met merk dingen enzo, dus bijvoorbeeld een duur t shirt geven) maar ik heb alles geweigerd omdat ik vind dat hij ook moet inzien dat hij me niet zomaar om kan kopen. Maar nou belde hij mij vanavond en heeft hij me overhaald om morgen met hem mee te gaan om even te praten. Hij wil ergens heen waar weet ik niet maar ja goed ik moet het toch een keer bespreken. Nou is mijn vader best bijzonder en heel erg van anderen de schuld geven enzo en hij neemt dus sommige gespreken op en heeft camera s voor het huis enzo. Maar nou moet ik morgen dat gesprek met hem voeren maar ik moet dus uitkijken dat ik niks verkeerds zeg. Iemand tips? Weet iemand hoe ik dit het beste kan aan pakken en wat voor soort dingen ik het beste kan zeggen (ik weet dat hier niet staat beschreven waar de ruzie over gaar maar ik hoop dat iemand mij kan helpen) groetjes Kitty.

1 reactie

Zeg het gesprek af!

Als ik vind het heel apart dat hij je probeert om te kopen. Misschien is zijn bedoeling niet verkeerd, maar als hij ook nog eens gesprekken gaat opnemen is dit best zorgelijk. Ik zou direct contact op nemen met een jeugdagent, daar je verhaal doen, en diegene om advies vragen.

Vaak heeft ieder dorp wel een jeugdagenten, ze zijn vaak makkelijk te vinden op instagram. Zoek bij voorbeeld naar @jeugdagent*vul hier je dorp in*. Ook kan je er hoogswaarschijnlijk eentje vinden bij het lokale politieburea.

Het is niet dat je in gevaar bent ofzo, maar uit voorzorg is het verstandig om toch even een agent op te zoeken


Heel veel sterkte en succes,
LVA

Reageer