Zal ik buiten vandaag misschien de politie bellen ofzo, want ik kan het niet aan ofzo, ik weet wel wat ik wil maar mijn nep ouders blijven steeds bedenken wat ik wil maar die willen nog steeds niet een luisteren omdat ik wel steeds luisteren maar die denken te vaak anders na en ik doe niks fouts maar die gaan steeds alles zo vaak het verbergen zelfs zeggen ze steeds dat die niks mis doen en ik dan alles bedenk wat ik niet eens doe maar dat is te raar.
Zelfs met een plan van me luisteren ze niet als iemand dat aan hun vertellen kwa de mensen die mij helpen om een plan hun laten uitvoeren wat van de mensen die mij helpen te doen, maar boeie of ze werken, bij mij draait niks om: eten, leuke kleding etc.… het is echt geen dagelijkse iets van een jong volwassene met dislectie, discoculie en spraaktaalstoornis daar draait echt niet om hoe oud ik ben.
Zelfs met mensen praten werkt niet veel ofzo.... zelfs zit ik door hun bij de Bascule.As het voor jullie klink of ik niks moet maar doen en niks zeggen tegen de politie mij niks geloofd ofzo??
Prima als ik niks eraan doe en praten werkt dan ook dan niet.
Zelfs is er dan niks erover te praten wat die of dat persoon wilt.
Ik kan niet meer aan!
DIT DUURT TE LANG IK ZWEER ZOLANG IK LEEF!!!!!