Skip to main content

Zal ik buiten vandaag misschien de politie bellen ofzo, want ik kan het niet aan ofzo, ik weet wel wat ik wil maar mijn nep ouders blijven steeds bedenken wat ik wil maar die willen nog steeds niet een luisteren omdat ik wel steeds luisteren maar die denken te vaak anders na en ik doe niks fouts maar die gaan steeds alles zo vaak het verbergen zelfs zeggen ze steeds dat die niks mis doen en ik dan alles bedenk wat ik niet eens doe maar dat is te raar.

Zelfs met een plan van me luisteren ze niet als iemand dat aan hun vertellen kwa de mensen die mij helpen om een plan hun laten uitvoeren wat van de mensen die mij helpen te doen, maar boeie of ze werken, bij mij draait niks om: eten, leuke kleding etc.… het is echt geen dagelijkse iets van een jong volwassene met dislectie, discoculie en spraaktaalstoornis daar draait echt niet om hoe oud ik ben.

Zelfs met mensen praten werkt niet veel ofzo.... zelfs zit ik door hun bij de Bascule.As het voor jullie klink of ik niks moet maar doen en niks zeggen tegen de politie mij niks geloofd ofzo??

Prima als ik niks eraan doe en praten werkt dan ook dan niet.

Zelfs is er dan niks erover te praten wat die of dat persoon wilt.

Ik kan niet meer aan!

DIT DUURT TE LANG IK ZWEER ZOLANG IK LEEF!!!!!

Misschien heb je hier al meer over verteld in je andere topics, maar dat heb ik dan gemist:

Hoe zit het met deze “nep” ouders?
Is dat een pleeggezin of zoiets?

De politie bellen lijkt mij in ieder geval hier niet het beste, omdat dit niet klinkt als hun taak.
De Kindertelefoon is inderdaad een goed begin en misschien ook Veiligthuis.
Je ouders luisteren duidelijk niet, maar de Kindertelefoon gelukkig wel.

Is er misschien een ander familielid, waar zij wel naar zouden luisteren?
Een oom, tante of iets dergelijks.
Misschien iemand van school.

Ik kan je niet echt goed helpen zo, omdat ik niet je hele verhaal ken.
Het is duidelijk iets dat belangrijk voor jou is, wat te zien is aan je enthousiasme, maar dat zorgt er wel voor dat ik de rode draad van je verhaal een beetje kwijtraak.
Zou je dus wat meer willen vertellen over je thuissituatie en wie eventueel zouden kunnen helpen?

Onnodige quotes verwijderd

Overduidelijk is het wel dat ik niet de rode draad weg doe ofzo maar het gaat niet erom of de politie wel if niet iets doet etc, het gaat erom dat als niemand toch gaat helpen ga ik maar mijn eigen advocaat erin gooien etc en zo hun grote bekken maar laten sluiten en gewoon zelf naar terapie gaan naar hun eigen en dat is het maar natuurlijk die gaan toch niet doen en werken meer dan naar terapies gaan voor want dat is belangrijker dus ja en ze mij gek noemen is hun schuld die aaaassoooo doen ik doe niks en weet ik wel wat ik wil maar ja ze luisteren toch niet, ik heb niks hier eraan want niemand gaat me toch helpen.

Waarom toch dingen beloven wat toch niet komen en mij ervoor de schuld geven etc wie er tegen mij gaat spreken wie dan ook.

Ik ga liever zelf spullen kopen en het zelf maar doen als niks gaat gedaan worden zoals ik vraag zelfs 1x normaal.

Tja niets is mijn schuld, als die beginnen is het dta hun beginnen niet van mij, ik ben totaal onschuldig dus ja.😑

Politie is meer de enige optie die er is.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Heey,

Mijn ouders zijn afgelopen week definitief gescheiden..

Mensen zeggen dat je er juist over moet praten want dat is het beste..

Ik zou zeggen.

Bel depolitie en vertel wat je wil vertellen…

Ik ben 12 je hoeft niet per se naar mij te luisteren hoor...…

Maar je moet zelf voelen wat fijn voor je is.

Weet  dat ik er altijd en voor iedereen klaar sta 

Reageer