Skip to main content
Vraag

pleegouders zonder mij op vakantie gegaan, ruzie en straf

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heeeyy, ik woon dus al een tijd in een pleeggezin en het ging dus eigenlijk nooit goed zoals je kunt lezen. ik dacht dat het eindelijk beter ging maar het is allemaal nog erger geworden en ik heb heel veel straf en ruzie enzo waardoor ik me ook echt slecht voel. deze zomervakantie was ik weggelopen maar diezelfde avond weer terug gegaan.

en mn pleegouders? Die zijn gewoon op vakantie gegaan zonder mij, mn pleegzus was er wel en die belde dus mn pleegouders en die werden helemaal boos en scholden me uit.

uiteindelijk werd ik nr mn kamer gestuurd waar ik toen 2 weken moest blijven. ik ben nu steeds meer met vrienden erover aan het praten mr ik vind het nog steeds heel moeilijk, soms ga ik met heel erge ruzie weg van huis bijvoorbeeld omdat ik naar school moet maar dan durf ik die middag niet meer terug. ikweet niet wat ik nu moet doen, iemand tips? xxx

3 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Ik vind dit echt heel erg en vervelend als ik het zo lees.  Ze lijken me eigenlijk niet zo’n goede pleegouders. Op vakantie zonder jou, straf geven voor niks en ruzie maken. Waar gaan de ruzies over als ik vragen mag? Kan je daar wel jezelf zijn?

Ik weet niet zo goed hoe erg het is maar je kan altijd contact opnemen met https://veiligthuis.nl/contact/

En bellen naar de kindertelefoon of chatten

liefs ❤️♥️

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 3, 2025

superlief katjatja, het lastige is dus dat het de ene dag heel gezellig is en daarna een poosje weer niet, ik heb vandaag op school met een docent gepraat dus sta er niet meer heel alleen voor haha, xx me

• September 4, 2025

Het is goed dat je er met iemand over praat, misschien dat je docent met een oplossing komt. Ik duim voor je suc6