heeyyy, ik ben een 13 jarige en woon in een groot pleeggezin in Brabant, ik heb 2 biologische zusjes van 11 en 7 jaar oud.
Ik kreeg 3 weken geleden te horen dan mn jongste zusje weggaat, iedereen uit dit gezin vindt haar 'stom’ mn pleegouders zeggen dat ze het gwn ni meer willen (ze heeft heel veel problemen en heeeel erge woedenaanvallen, ze zit tussen autisme en psychische stoornis in en nog veel meer) dus gaat ze naar een instelling (kindertehuis) maar ik laat haar daar echt niet alleen heen gaan!
voor mij is ze heeeeel belangrijk, toen k 8/9 was zorgde ik voor mijn 2 zusjes omdat mijn biologische ouders dat niet konden (mijn moeder zat aan drugs en is een hoer, mijn vader zat aan wiet en is mentaal eigenlijk nog een soort kind) mijn zusjes zijn dus heel belangrijk voor mij enzo. Hun hebben mij dus ook als een soort 2e moeder gezien die tijd.
vlak nadat ik dit te horen kreeg had k bezoek met mn biologische vader, ik heb hem toen mijn inloggegevens gegven en hem laten inloggen in magister, mr papa had dus na het bezoek (ik ben hier vrijdag pas 8ter gekomen) nr school gebeld en mn pleegouders laten blokeren. Elke keer als mn pleegvader vertelde dat hij niet in magister kon zei ik niks (ik had over mijn echte vader en het inloggen niks verteld) donderdag floepte het er in 1 keer uit, mijn pleegouders werden heel boos op mij omdat ik niks vertelde.
toen kreeg k een week huissarest + tel ingenomen + niks lekkers en nog meer als straf + dat ze elke dag boos en gemeen deden tegen mij. de rest uit het gezin heeft het heel de tijd over hoe blij ze zijn dat mn jongste zusje weggaat. Maar voor mij is dit alles bij elkaar heel moeilijk, en gaat dat vanbinnen niet goed, het is te veel!
Ik heb mezelf al een paar keer gesneden ook omdat mn ouders nog bozer op me werden en me beschuldigde van alles wat niet goed was. inmiddels heb k er 2 weken bij gekregen dus dat wordt 2 en halve week op mn kamer zitten (alleen) + al die andere straffen. deze week heb k toetsweek, ik mag van mn pleegouders geen ene onv halen, dan heb ik een heeeeel groot probleemm hebben ze gezegd mr k weet nu al dat ik 2 onvoldoendes heb want 2 gingen dr heeeel moeilijk. ik ben bang, echt heel bang
met mn mentor kan k er ni over praten en mn therapie ook ni, in mn hoofd heb ik een heel plan gemaakt over weglopen, al is het mr voor een week! k durf alleen niet in mn eentje en ben gwn bang, iemand tips of iemand die wilt helpen?!
xxx me...