Pleeggezin update.


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey Allemaal!

Hier komt een lang verhaal over mijn situatie rondom de pleeggezin etc.

Ik ga binnen enkele maanden naar een nieuw gezin. Ik kan nog tot september wonen op het GGZ terrein. Dan moet ik een pleeggezin hebben gevonden.

Ik heb al met 5 gezinnen gepraat en met 1 gezin begin ik echt een klik te krijgen. Het zijn best jonge mensen nog de vrouw is 34 en de man is 33. Ze hadden altijd al een grote kinderwens, maar helaas konden ze geen kinderen krijgen dus hebben ze zich aangemeld als jeugdgezin. Momenteel woont er 1 jongen die 16 jaar is en eind van dit jaar 17 wordt. Hij is weggegaan bij zijn eigen ouders omdat zij ernstig gelovig zijn, en nadat zij erachter kwamen dat hij homoseksueel is hebben ze hem een aantal jaar flink mishandeld. Gelukkig kwam zijn oom erachter en heeft toen jeugdzorg ingeschakeld.  Omdat zijn oom zelf al 3 kinderen had was er geen ruimte voor hem. Hij heeft het nu heel erg naar zijn zin bij hun. Dat zeggen zij tenminste. De vrouw moet me heel erg denken aan me lerares van Engels.  En de man moet me weer denken aan me oud bedrijfsleider.  Die man kan goed tegen een geintje is bij elke gesprek weer erg geïnteresseerd in het streamen. Maar dan ook echt geïnteresseerd en ik merk ook dat hij het meent. Bij een ander gezin die ik 2x in totaal heb gesproken deden ze wel of ze het leuk en interessant vonden, maar het voelde zo erg of ze logen. Het was dan van:" Ben je nog steeds bezig met spelletjes online spelen? En als ik dan Ja zeg en ik wil er wat meer over vertellen zeiden ze alleen hm. Oké.  

Deze man zegt ten eerste gewoon streamen en niet spelletjes online spelen. En hij vraagt ook door en vraagt welke games ik speel en vertelt wat over zijn game ervaringen.  Echt heel leuk. De vrouw is echt een grappenmaker. Ze maakt vaak een geintje tussen door. En kan van iets negatiefs zoals snijden weer iets positiefs van maken. Ze maakte zelfs een geintje over oma. Ze zei het en zei daarna ook meteen van oh sorry zo bedoelde ik het niet. Maar het was echt een leuk geintje en het kwam niet beledigend over.  

Vandaag is het de 7e keer dat ik ze heb gezien. En ze hadden een boekje meegenomen en wat foto's.  In het boekje zat een rooster ma tot zo. Ze vertelde dat iedereen een dag mag uitkiezen en mag kiezen wat we dan gaan eten. Ook is het zaterdag schoonmaak dag dus iedereen krijgt dan een klusje toegewezen om te doen. Dus zij doet dan bijvoorbeeld stofzuigen, die jongen de wc's,  en de man de was en elke week draait het om.  Ze vinden het belangrijk dat we deze dingen leren zodat als je op jezelf gaat wonen je het alleen af kan. Ze zei dat zaterdag ochtend altijd heel gezellig is dus dan gaat het schoonmaken een stuk sneller. Zondag ochtend gaan ze altijd eerst fietsen naar de Jumbo om broodjes te halen voor het ontbijt. Ze zei van het is een hele lange route die minstens 5min duurt haha. We kunnen ook lopen zei ze, maar dan kon ze niet langer uitslapen. 

In het boekje zat ook nog een ander blaadje met een wenslijst. Zoals je zelf kan bedenken schrijf je daar je wensen op. Wat wil je graag deze maand hebben, of bereiken. Dit doen ze om positief te blijven en elkaar te kunnen helpen. Dus stel je wilt graag 5 kilo afvallen deze week, dan gaat iedereen jou helpen omdat doel te bereiken.  

Er zat ook nog een Europa kaart in. Ze vertelde dat ze graag op vakantie willen door heel Europa. Dus elk jaar kiezen ze gezamelijk 2 landen waar ze naar toe gaan. Als je mee wilt dan kunnen ze het geld opsplitsen.  Natuurlijk betalen zij het grootste gedeelte, maar er wordt wel verwacht dat je een deel meebetaalt. 

Op de foto's lieten ze hun huis zien, en de man had zelfs een filmpje gemaakt met een rondleiding door het huis. Boven op zolder zou dan mijn kamer komen met een badkamer die ik dan zou moeten delen met de jongen, maar dat is natuurlijk geen probleem. Ze hebben een enorm grote tuin. Nou valt het denk ik wel mee, maar als je het bekijkt met mijn achtertuin dan is dit echt enorm. Ze hebben een huisje of overkapping waar ze in de zomer en winter onder kunnen zitten. Achter het huisje zit nog een klein vijvertje die naar het einde van de tuin gaat, daar hebben ze een rond gat gegraven waar ze vuur in doen om zo te barbecuen of te koken. Echt super tof.

Maar de grootste verrassing voor mij was wel de ondergrondse garage. Nou heb ik zoiets nog nooit gezien. Dus dat zag er wel cool uit. Maar ze gebruiken die garage ruimte dus helemaal niet. Ze zeiden van je zou daar misschien wel je game set up instaleren.  We kunnen je daar wel bij helpen met een likje verf en wat lampen en misschien een verwarming voor in de winter komen we al een heel eind. Die man zei van we weten dat je graag streamt dus dat willen we niet van je afpakken. En omdat je veel praat in je streams kun je het beste hier zitten, want dan hoort niemand je schreeuwen als je weer een ronde verliest haha. Als voorbeeld liet die man een filmpje zien die hij had gemaakt. Op zijn horloge zag ik dat het half 4 's ochtends was. En in de garage had hij 2 grote boksen neergezet. Hij zei in het filmpje: " Nu gaan we samen kijken en luisteren of iemand ook maar iets hoort van het geluid. Dus eerst doet die het heel rustig en zegt ik hoor nog niks. Dan doet die hem wat harder en nog steeds horen we niks. Dus dan ineens draait die de geluidboksen helemaal naar de maximale volume en zet het muziek opnieuw aan. Na paar seconden doet die het geluid uit en horen we die vrouw schreeuwen van GVDme wat krijgen we nou dan. JESUS HET IS PAS KWART VOOR 4! Dus die man draait de camera zodat hij zichzelf filmt en zegt van: " En dat Spookyzx is dus de reactie die je krijgt als je het geluid zo hard aan zet om half 4 's ochtends. 😂

Op een van de andere foto's liet de man zijn game setup zien. Hij had op zijn kantoor waar hij overdag werkt 2 bureaus.  1 bureau was voor zakelijk gebruik en aan de andere kant had die een mooie pc, met 2 beeldschermen en een headset staan. Dat vind ik natuurlijk wel heel mooi om te zien.


Ik denk dat het dit gezin dan ook gaat worden. We hebben nog 3 gesprekken met hun en een paar mensen van jeugdzorg. Daarna gaan zij beginnen met het tekenen van de papieren. 

Ik voel me eigenlijk best vreemd op een goede manier. Ik heb natuurlijk 13 jaar bij me opa en oma gewoond.  En dat waren ongelooflijk mooie tijden, maar ik voel me zo onwijs blij dat ik nu eindelijk naar 13 jaar een pa en ma krijg die ik eigenlijk nooit heb gehad. Klinkt dat vreemd🤔.

Dat was het wel voor wat ik wou mededelen. 

Het is meer een update over me jeugdzorg.

See ya!

Spookyzx. 

 


37 reacties

Hallo Spookyxz :)

Ik vindt het altijd interessant om jou topics te lezen, idk why?

Fijn dat je een klik hebt met een optie! Dat is altijd het fijnst.

-TheMightySlayer <3

Hey Spookyzx

 

Mooi mooi, dat dat gezin je lijkt te liggen :slight_smile:  Toffe mensen klinken ze, met nog eens wat verstand van het streamen, of zal ik zeggen, online spelletjes spelen :sweat_smile:  Nee grapje, maar ik ken er ook niet veel van. 

 

Het kan speciaal zijn, om na al die jaren een moeder en vader te hebben. Bij je grootouders wonen kan fijn zijn, maar is net wat anders. In ieder geval wens ik je het beste toe, waaronder een gezellig gezinsleven :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi Spookyzx,

 

ik ben blij te lezen dat de zoektocht naar een pleeggezin al echt in gang is gezet en dat je al met meerdere gezinnen hebt gesproken. Het lijkt me best wel spannend ook, want iedereen is weer anders en ze doen allemaal vast hun uiterste best. Ze zijn immers al door een selectie bij jeugdzorg gekomen, dus op zich zijn ze allemaal potentiële kandidaten.

 

Natuurlijk moet jij je er fijn bij voelen en zij natuurlijk ook, maar jij op de eerste plaats. Wel fijn dat je echt al het gevoel van een 'klik’ met dat jonge echtpaar hebt.

Ik moest gelijk denken aan onze pleegbroer, die op zijn 15e bij ons is komen wonen om dezelfde reden als die jongen die in jouw 'toekomstige’ pleeggezin woont. Onze pleegbroer is ook homo en werd ook niet door zijn gelovige ouders geaccepteerd. Gelukkig is hij nooit echt lichamelijk mishandeld, maar ja, als ze je niet accepteren om wie je bent is die ‘geestelijke’ mishandeling natuurlijk ook echt heel erg. Twin en ik waren toen 7-8 jaar toen hij bij ons kwam wonen en sindsdien is hij echt onze grote broer en onderdeel van het gezin.

Ik denk dat hij het ook wel fijn zal vinden als hij er een 'broer’ bij krijgt die hem accepteert zoals hij is, want ik weet zeker dat jij dat doet.

 

Ik vraag me eigenlijk af hoe het nu verder gaat. Waarschijnlijk volgen er eerst nog meer gesprekken, maar ga je dan daarna eerst proefwonen bij hen, voordat er definitief een beslissing genomen moet worden en ga je dan ook die jongen voor het eerst ontmoeten of weet je nog niet precies hoe dat gaat.

 

Mij zou het wel fijn lijken om eerst eens een weekendje ofzo daar te logeren. Das toch anders dan alleen die gesprekken. Ik snap natuurlijk wel dat je beter eerst met elkaar praat dan er gelijk gaat logeren. Ik ben gewoon benieuwd hoe het nu verder gaat als er van beide kanten een 'goed gevoel’ is.

 

Ik dacht dat wij jonge ouders hadden (mama 43 en papa 42), maar die waar jij misschien gaat wonen zijn helemaal nog jong. Wel leuk hoor om jonge ouders te hebben. Die weten ook meer van hoe jongeren tegenwoordig 'leven’. Ze hebben iig een mooi huis en tuin.

Is het een beetje in dezelfde omgeving van waar je nu woont. Met andere woorden kun je nog makkelijk contact houden met je buurvrouw, opa en andere vrienden of is het in een ander deel van het land. Ik heb geen idee hoe dat verder allemaal werkt. Is het voor je studie ook een handige plek. Ik bedoel als je straks bijna op kamers zou moeten gaan wonen vanwege je studie lijkt me ook niet handig of om een lange reistijd te hebben.

 

Twin en ik vinden het iig tof dat je uitzicht hebt op een veilige nieuwe omgeving, waar je met liefde op wordt gevangen. Blijft die jongen daar ook wonen of wordt hij 'tijdelijk’ opgevangen of weet je dat soort dingen nog niet precies. Het is echt leuk om een broer van ongeveer dezelfde leeftijd te hebben. Dan kunnen jullie vast ook leuke dingen samen doen.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey spookyzx, 

Fijn om te horen dat je een goede klik met deze mensen hebt! Ook leuk dat hij ook doorvraagt over vanalles en nogwat en dat de vrouw een grappenmaker is is ook mooi meegenomen. Brengt na mijn mening altijd weer een beetje blije stemming in het huis. Zoals boven word gezegd , is het denk ik ook fijn voor die jongen dat hij er ook een broer bij heeft. 

 

*maar ik voel me zo onwijs blij dat ik nu eindelijk naar 13 jaar een pa en ma krijg die ik eigenlijk nooit heb gehad. Klinkt dat vreemd🤔.*

dat is begrijpelijk.en het is echt niet raar (, lijkt mij)

 

Ook leuk dat de man ook een setup heeft. Kunnen jullie in jullie vrije tijd lekker samen gamen. En dan de vrouw kan lekker grappen maken😅 . Een mooie combi na mijn mening. 

 

Het is je gegund! Ik wens je nog veel plezier en geluk toe!🍀 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey,

M&Ms,

Ik vraag me eigenlijk af hoe het nu verder gaat. Waarschijnlijk volgen er eerst nog meer gesprekken, maar ga je dan daarna eerst proefwonen bij hen, voordat er definitief een beslissing genomen moet worden en ga je dan ook die jongen voor het eerst ontmoeten of weet je nog niet precies hoe dat gaat.

Ik heb na vandaag nog 2 keer een gesprek met dit gezin. Vandaag was de 8e gesprek met hun en de jongen was er ook bij zoals afgesproken was. Het is een leuke jongen die er ook nog is goed uitziet. We hebben samen gewandeld op het terrein van de GGZ. En met elkaar gepraat over eigenlijk wel van alles. De tijd ging echt heel snel voorbij. Het plan was dat we even een halfuurtje samen gingen rondlopen om even met ze tweeën te zijn. Maar blijkbaar werd het meer een 1,5 uur haha. Voor mij was er meteen wel een vriendschapsband tussen ons. Dus ik weet zeker dat het uiteindelijk goed komt.

Volgende week dinsdag is het  de een na laatste gesprek, dan komt het hele gezin dus ouders en die jongen, en mensen van jeugdzorg, mensen van GGZ, mijn huisarts en psycholoog en me opa. Dan gaan we met ze alle praten over het uiteindelijk besluit. Dus wat vinden zij ervan hebben ze een goed gevoel bij mij, wat vind ik ervan.  En uiteindelijk wat vind jeugdzorg en GGZ ervan. Als we allemaal instemmen en akkoord gaan, dan komt er over 2 weken (3weken van af nu) het vervolg gesprek. 

In het vervolg gesprek gaan we het hebben over wanneer ik bij hun kan intrekken, wat ik moet doen qua tekenen van papieren,  zij moeten papieren tekenen en opa ook. Dan gaan we het hebben over de proefperiode.  Deze periode duurt een half jaar. In dat half jaar komt er elke week iemand van jeugdzorg die met ons komt praten. Als ik of hun het niet meer prettig vind in dat half jaar, of er is geen vooruitgang geboekt in het maken van een band dan kan ik weg bij hun, maar dan zit ik wel weer met het probleem bij wie ik dan tijdelijk kan gaan wonen. Maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit en zij ook niet. 

Is het een beetje in dezelfde omgeving van waar je nu woont. Met andere woorden kun je nog makkelijk contact houden met je buurvrouw, opa en andere vrienden of is het in een ander deel van het land. 

Ik kom wel echt in een ander deel te wonen van Nederland. Nu momenteel woon ik ergens in het zuiden van Nederland, en zij wonen in Gelderland.  Dus het wordt lastig om opa en de buurvrouw wekelijks te bezoeken.

Maar gelukkig is een goede vriend van mij die veel in mijn streams is en veel helpt in de Discord die woont in Arnhem dus dat is lekker dichtbij. Ik zou met een halfuur met de fiets bij hem kunnen zijn. En ze wonen ook ideaal gelegen voor me school. De afstand naar me school is bijna net zolang als de afstand naar me oude buurvrouw. Me opa woont nog een stukje verder weg richting Maastricht. Ik mag zeker niet klagen, en ik ben wel bereid om langer te reizen.

Blijft die jongen daar ook wonen of wordt hij 'tijdelijk’ opgevangen

De jongen blijft nog wel een aantal jaar daar wonen. Hij wilt eerst havo afmaken, dan volgend jaar naar het HBO, dat afmaken en daarna misschien nog 3 jaar universiteit.  En dan nog werken en een paar jaar sparen voor een eigen appartement of huisje. Hij woont nu definitief bij hun, en zoals hij vertelde is er voor hem geen reden om weg te gaan.  Ik ben er wel blij mee dat hij nog een aantal jaar daar blijft wonen kunnen dan we  nog veel leuke dingen samen doen. 

See ya!

Spookyzx. 

Hey Spookyzx,

Wat fijn om zo'n positieve update te horen! Klinkt top zeg, dat gezin! Volgens mij zijn ze inderdaad echt geïnteresseerd in jou als persoon. De klik klinkt ook wederzijds.

Als alles doorgaat, krijgen zij dan voogdij over jou? Dus worden het dan officieel je pleegouders? Of is het meer dat je daar gaat wonen? 

Ik hoop dat je nu een fijn en stabiel gezin hebt waar je je toekomst kan opbouwen :)

Gr. Pin

Hi Spookyzx,

 

wow, wat een positief verhaal en er komt heel wat bij kijken, maar op zich is dat wel goed natuurlijk. Om een beslissing (van beide kanten)  te kunnen nemen moet je ook wel de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen.

 

Ik vind het echt ook wel mooi hoe jij en die jongen een leuk gesprek hebben gehad. Ik zou ook denken dat als die klik er nog niet gelijk was, dat jullie gesprek ook niet zo lang geduurd zou hebben. Nu vloog de tijd om en zijn verhaal brengt een hoop herinneringen bij mij omhoog over hoe onze 'pleeg'broer bij ons is komen wonen.

 

Tof dat hij nu zijn plekje daar heeft gevonden en dat jullie (wsch) strakjes daar samen kunnen wonen. Het lijkt mij voor jullie allebei heel fijn om een 'broer’  te hebben. Iemand waar je dagelijkse dingen maar ook diepere dingen mee kunt delen.

 

Het is niet op een plek waar je nu woont, maar als ik het zo lees zijn er goede mogelijkheden om je opa en buurvrouw, maar ook school enzo  te blijven bezoeken. Natuurlijk is het een hele verandering, maar het lijkt er iig op dat jullie daar wel uitkomen.

Ik volg wel wat er nog gebeurt en @Pin  stelt altijd net weer van die vragen waar ik dan weer niet aan denk en die wel heel belangrijk voor jou zijn om te weten. Ik bedoel onze 'pleeg'broer is niet echt officieel onze pleegbroer. Onze ouders hadden 'gewoon’ afspraken met zijn ouders gemaakt. Zij kenden elkaar al langer en zijn ouders wonen ook bij ons in de buurt. Hij is in eerste instantie bij ons komen wonen om hem ‘even wat lucht te geven',  omdat de situatie thuis niet langer houdbaar was voor alle partijen. Na wat eerst een adempauze leek, is hij toch bij ons blijven wonen, maar heeft ook wel weer (meer en meer) contact met zijn ouders opgebouwd. Voor ons is hij gewoon onze grote broer en omgekeerd zijn wij zijn 'kleine broertjes'.

Ik hoop op een mooie tijd voor jou Spookyzx.

 

Groetjes,

M&M's

Heey allemaal,

Het is tijd voor een update!

Zo om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ga verhuizen! Yay🥳.

Om even vorige week kort samen te vatten. 

Ik zou dus eigenlijk pas afgelopen maandag een evaluatie gesprek hebben waarbij iedereen zou instemmen om toestemming te krijgen dat ik bij dat pleeggezin mag wonen. Maar dat werd allemaal versneld naar vorige week maandag en dinsdag.  Voornamelijk omdat er eind volgende week een nieuwe fam in dit huis komt wonen en ik dus simpel gezegd moet oprotten haha.

Nee dat is niet waar. Ik moet wel weg hier, maar ik had eventueel naar een ander huisje gekund helemaal aan de andere kant van dit terrein. Dus ja.

Maar oke. Vorige week maandag hadden we dus de evaluatie en iedereen stemde in. Dus ik was natuurlijk heel erg happy. Zelf me pa en ma hebben ingestemd dat was nog wel even spannend. Maar zei zeiden op de gang tegen mij voor dat ze weggingen. We hebben ingestemd zodat we jou voortaan niet meer hoeven te zien, en dat je dan eindelijk ook is opa met rust laat. Dus ik zei zoiets van ik ga opa gewoon nog minstens 1x in de 2 weken bezoeken hoor. Dus me pa zuchtte en me moeder keek me boos aan. Dus ik zei zoiets van oke fijne week hé pa en ma! Ze zeiden niks terug en liepen toen weg. Ik denk dat ze geen fijne week hebben haha.

Opa die er ook was natuurlijk was wel heel erg blij voor me. We hebben toen nog samen even in mijn achtertuin gezeten en wat bijgepraat. 

Mijn pleegouders waren zelf ook erg opgelucht dat mijn ouders instemde omdat ze ook wisten dat me ouders best moeilijk deden tegen mij.

De volgende dag dinsdag dus was het vervolg gesprek. Die zou eigenlijk pas volgende wee maandag zijn, en daarna zouden er dan nog enkele weken volgen voor de voorbereiding. Maar niet dus.

Het vervolg gesprek is denk ik niet zo heel interessant om hier helemaal uittekenen.  Kort samengevat het gaat om een proefperiode van een half jaar. En er komt elke week iemand van jeugdzorg checken hoe heg gaat. Voelt het uiteindelijk niet goed dan komt er weer een gesprek. Eerst alleen met de pleegouders en mij, daarna een gesprek met iedereen dus ook me ouders en opa erbij over het gevolg. Ik ga daar niet vanuit.

De rest van de week ben ik bezig geweest met inpakken. Ik heb weer meer gekocht dan voordat ik hier kwam wonen. Ik laat de tuin met de barbecue, plantenbakken, etc. Wel gewoon zoals het is. Ik ga maandag naar het nieuwe gezin toe en volgende week vrijdag komt er een nieuw gezin hier. Dus ik denk dat ik dan volgende week woensdag of donderdag even boodschappen doe en een leuk verrassingspakket maakt voor dat nieuwe gezin dat hier komt. Ik vind dat altijd wel leuk om te doen.

Deze week ben ik begonnen met bestellen van een paar nieuwe dingen. Zoals een bureau die ik zelf in elkaar ga proberen te maken. Het bureau wordt 4 meter lang en dan 2 meter aan de linkerkant zodat er een L vorm is. Dan heb ik een secretlab stoel erbij gekocht omdat die jongen natuurlijk ook fijn wilt zitten als we samen gaan gamen. En om hem nou een keukenstoel te geven en ik op een gave leren bureaustoel zit vind ik een beetje triest. 

Dus ik heb deze voor hem besteld. Team Liquid is niet de beste maar de stoel is gewoon echt🔥. Zelf heb ik deze de kleuren passen wel bijelkaar. Ik moet zeggen dat deze ook wel cool is. Misschien dat ik die ook koop voor me pa (pleegpa= pa).

Ik heb ook een nieuw bed besteld omdat die andere 2 persoonsbed laat ik staan in het huisje voor het nieuwe gezin.  Anders moet ik hem helemaal uitelkaar halen en vervolgens een vrachtwagen of grotere bus regelen om hem te kunnen transporteren. 

Dat bed is trouwens ook nieuw hoor ik heb een nieuw matras en en beschermhoes gekocht zodat het echt een nieuw bed is.

Voor de rest heb ik nieuwe: speakers voor de pc, een bankje, een stoel, een kleed, paar lampen, wat schilderijen, wat posters, een tv, beeldschermen. Ik heb zelf redelijk recent nieuwe beeldschermen gekocht, maar deze zijn voor me broer (pleegbroer= broer) gekocht wat de zijne is gewoon slecht. En nogmaals ik vind het sneu als ik grote schermen hebt en hij met een vierkant schermpje zit uit 2008. Dus ook voor hem een nieuw keyboard en nieuwe muis. En ik heb een hometrainer en loopband gekocht zodat ik kan sporten. 

Het heeft alles bij elkaar flink wat gekocht en ik heb ze maar alvast gezegd dat ze binnenkort heel wat pakketjes kunnen verwachten haha. Ik ga zelf ook nog een leuk pakket maken voor hun als welkoms cadeau.

Euhm wat moet ik nog meer vertellen? 

Oh Twitch gaat net als altijd super lekker. Het onverstelbaar dat ik al bijna de 6k aantikt. Ik heb nog 35 volgers nodig. Kunnen jullie me helpen haha. Discord ontploft bijna zoveel mensen die er inzitten het is ongelofelijk druk. 

Subs zijn ook weer gestegen en het is echt fantastisch ik ben er zo blij mee. 

En dan alleen nog school. Dat begint over 6 weken alweer. Ik heb er echt heel veel zin in. Grappig dat ik dat zeg over school. 

Nou dat was het wel. Is even kijken of het echt weer een mega lang verhaal is geworden. Yep. Lol

See ya!

Spookyzx. 

Hey Spookyzx

 

Je kan naar het pleeggezin toe; fijn :slight_smile:  Ik heb het gevoel dat je op een goede plek terecht gekomen bent. 

 

Je ouders deden wat stom over het bezoeken van je opa, maar pff, jij kan je opa gerust nog blijven zien, hoor. Da’s je recht, toch? En het recht van je opa, om jou te zien. 

 

Lief van je, dat je van plan bent zo’n verrassingspaket samen te stellen. Dat apprecieert dat komende gezin vast. 

 

Ha cool, de jongen op je toekomstige woonplek is ook into gamen? Dat wordt gezellig :slight_smile: Die stoelen zijn best nice ook. Goed gekozen. Vrijgevig ook, dat je schermen cadeau doet aan je (toekomstige) broer, en dat je wat extra stoelen besteld hebt (en niet enkel voor jezelf). 

 

Je hebt zin in school. Da’s inderdaad best grappig, zeker als je bedenkt dat de meesten niet uitkijken naar school, maar ‘t is positief dat jij er wel zin in hebt. 

 

Het doet me plezier te lezen dat het beter en beter met je lijkt te gaan :slight_smile: Zie je tussendoor je psycholoog nog?

 

Gr. Kenshin

Hey spookyzx, 

 

Gefeliciteerd 🥳🥳 met de verhuizing en het goede nieuws!

 

Zoals kenshin al zei.  Je ouders deden wat stom over het bezoeken van je opa, maar dat kun je gewoon negeren denk ik. Jij staat in je recht en je opa ook, als bijvoorbeeld 1 van jullie de ander niet wil zien is dat een ander verhaal, maar daar ga ik niet van uit.

 

Wat aardig dat je dat wilt gaan doen voor de komend we fam, dat zullen ze zeker leuk vinden,  en dat scheelt voor hun ook weer wat.

 

Het is heel lief dat je dat koopt voor je(pleeg) broer ! Dat zal hij vast erg leuk vinden. Het is ook een mooie game stoel. 

 

Je hebt inderdaad veel uitgegeven.  Ook heel aardig dat je een nieuw scherme hebt gekocht voor je (pleeg)broer.  Dat vind ie vast erg leuk.

 

 

Oh Twitch gaat net als altijd super lekker. Het onverstelbaar dat ik al bijna de 6k aantikt. Ik heb nog 35 volgers nodig. Kunnen jullie me helpen haha. het is je gegund! Haha, het is dat je hier geen contactgegevens mag delen, maar anders had ik je zeker 1 volger meer kunnen gegeven😉. Maar dat mag jammergenoeg niet.

Discord ontploft bijna zoveel mensen die er inzitten het is ongelofelijk druk. gezellig 

Subs zijn ook weer gestegen en het is echt fantastisch ik ben er zo blij mee. het is je gegund! 

En dan alleen nog school. Dat begint over 6 weken alweer. Ik heb er echt heel veel zin in. Grappig dat ik dat zeg over school. ja, haha . Het is even aftellen dan maar😉

Nou dat was het wel. Is even kijken of het echt weer een mega lang verhaal is geworden. Yep. Lolzo erg is dat toch niet.

See ya!

Spookyzx. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

En maak er nog een mooie tijd van! Het is je gegund!

 

Hi Spookyzx,

 

dat klinkt allemaal veelbelovend, op zich wat sneller dan eerst de planning was, maar als het goed voelt dan is er niks mis mee om de volgende stap te zetten. Ook wel praktisch nu er nieuwe mensen zijn voor jouw oude/huidige woning. Dan hebben die ook weer een fatsoenlijk onderdak.

 

Verhuizen is altijd een gedoe met inpakken en sjouwen enzo, nou ja dat denk ik dan, want de laatste keer dat twin en ik en de rest ook natuurlijk verhuisden was toen we klein waren.  De ene dag sliepen we nog in het oude huis en de volgende in het nieuwe en alles stond er al, zonder dat wij een vinger uit hadden gestoken haha. Volgens mij hadden twin en ik een paar daagjes bij opa en oma gelogeerd en toen was alles al verhuisd. Maar jij hebt er nu een hele familie bij gekregen en die zullen je vast gaan helpen.

 

Succes met al je nieuwe spullen in elkaar te zetten en aan te sluiten. Dat voelt vast wel goed om te kunnen doen.

 

Niet echt leuk die opmerking van je ouders, zeker ook niet die over dat je je opa nog steeds blijft zien. Ik kan me niet voorstellen dat je zo tegen je eigen vlees en bloed doet. Nou ja, je woont ook niet voor niks niet meer bij ze, maar ergens kan ik me wel voorstellen dat het toch pijn doet, van die opmerkingen.

 

Veel plezier in je nieuwe huis en met je 'nieuwe’ broer en ouders of hoe noem je ze het liefst?

 

Groetjes,

M&M's

Hee,

Ik wilde nog even reageren om je te laten weten dat ik zo ontzettend blij voor je ben. Dingen lijken zich nu eindelijk in de goede richting te ontwikkelen. Ik ben blij dat te horen en ik gun je alle goeds.

Ik had ff op die linkjes geklikt, want ik was wel benieuwd. Nu heb ik overal reclames voor die stoelen haha. Die verdomde cookies toch.

Gr. Pin

@Pin ,

Haha, jij ook al😂.

Ik word er ook helemaal gek van😅, heb er steeds in mijn mailbox en op elke site staat er wel zo'n ding op,  haha.

Ach ja , gewoon lekker negeren.  

Is na een tijdje wel weer over.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Spookyzx :)

Fijn dat je bij het pleeggezin kan!

Je gaat trouwens echt lekker op Twitch, ik vindt het jammer dat jij niet je Twitch account mag delen van het forum, anders had ik wel naar je streams gekeken! 

-TheMightySlayer <3

Hey Spookyzx,

Ik ben blij voor jou! Zelf ben ik ook bij pleegpapa’s.

Ga ervoor!

Dikke knuffel - West-VlamingBoy

Heey allemaal,

Thanks voor de berichtjes!

** Ik noem in mijn berichten voortaan me pa en ma, hier bedoel ik dan me pleegouders mee. Net zoals me broer, dat is dan me pleegbroer. Dit lijkt me gewoon allemaal wat makkelijker dan elke keer pleegma en pleegpa, of pleegouders, of pleegbroer, pleeghond snapje dat is gewoon irritant **

Ik ben dus verhuisd. Vandaag om 8.30 stond ik al klaar met overal dozen op de oprit. Kreeg ik een berichtje van me pa dat hij er pas rond half 10 is haha. Omdat we een bus hebben gehuurd om me spulletjes op te halen. Hij is uiteindelijk 2x op en neer gereden. De 1e keer ging ik niet mee omdat ik een soort afscheid had met me psycholoog.  Ondanks dat ik hem in 2 maanden tijd misschien maar 3 of 4x heb gezien ga ik hem toch enorm missen. Hij was er altijd wel voor mij in moeilijke tijden, en heeft me ook voor het grootste gedeelte geholpen met het afbouwen van me depressie en snijden. Dus daar ben ik hem wel enorm dankbaar voor. Ik moet me nu opnieuw aanmelden om een psycholoog te krijgen in de stad waar ik ga wonen. Ik vraag me alleen af of ik dat wel wil..

Na de 2e keer ben ik wel mee gegaan (natuurlijk) en na ongeveer driekwartier te hebben gereden was ik daar dan. Me nieuwe huis, nieuwe fam, nieuwe stad, alles is nieuw. Ergens voelde ik me wel een beetje angstig onderweg, maar me pa maakte met grapjes daar snel verandering in. Hij zei ook dat het niet erg was dat ik het allemaal spannend vond en dat het ook heel normaal is. Maar zij zijn ervoor mij en omdat ze een openlijke familie zijn is het voor hun ook belangrijk om erover te praten. Dus dat was wel heel tof. Hij zei ook al dat hij een kleine verrassing had voor mij wat die eigenlijk niet had mogen vertellen haha.

We kwamen daar dus aan en me broer kwam al naar me toe gelopen en gaf me een knuffel en zei daarna welkom thuis! Dat was wel heel mooi. We zijn daarna naar zolder gelopen waar me kamer is. Toen ik binnen kwam hadden ze al van alles gedaan aan de kamer. Zo was er een nieuwe kleur op de muren eerst was dat wit en nu is dat donkergrijs met rood. Dat is ook nog is mijn lievelingskleuren! Me bed was er al en stond al in elkaar er hangt een mooie Ikea lamp. Weet je wel zo'n bol die je uitelkaar gaan trekken met een koortje. Je weet vast ik het bedoel. Als je het intikt op google vind je hem meteen bij het 3e plaatje al. Er is een bureau die een witte betonlook heeft echt heel mooi. Me broer en ik hebben me spulletjes uitgepakt en ingedeeld in de kasten. Daarna zijn we naar de ondergrondse garage gegaan waar me game setup komt. Me bureau die was ook al in elkaar gezet en de bestelde fancy lampjes en stoelen en bank stonden er ook al. Me tv is er ook, maar moeten we morgen maar is ophangen. 

Uiteindelijk heb ik mijn broer geholpen om zijn set-up naar beneden te brengen en die hier te installeren.  De beeldschermen, toetsenbord, en muis waren allemaal zaterdag binnengekomen. We zijn ongeveer een 1,5 uur bezig geweest om alles neer te zetten en het ziet er nu heel tof uit allemaal. 

De stoelen van hem en zijn pa komen pas eind augustus binnen, maar ik had nog een "oude" secretlab stoel van mij die gebruikt hij nu momenteel. Er is helemaal niks mis met die stoel hoor. Ik wou gewoon naar een halfjaar een andere kleur hebben dus ja haha😅.

Nu lig ik even op me bed, even dit te schrijven en alles even een plekje te geven in me hoofd. Er is ook zo'n woord daarvoor of spreek woord even alles.. idk. Jezus hoe heet nou ja. De verrassing is dat me broer en ik binnenkort een puppy mogen uitkiezen !!🤗😍🥳. Wel 1 hoor haha maar hoe cool is dat!

Vanavond gaan we gewoon met ze allen wat bijpraten. Ik zit er nu aan te denken om me stream tijden gedeeltelijk te gaan veranderen. Zodat ik meer bij me nieuwe familie ben. Me volgers zullen dat vast en zeker wel waarderen. En de 35 uur weekend streams gaan gewoon door, maar misschien met een kleine stop in de middag en avonden.  Vanplaats dat die dan vrijdag middag 15:00 start en zondag 05:00 eindigt dat die dan doorgaat tot zondags 18.00 en daartussen wat langere pauzes hebt.

En ik ga volgende week me eerste ttt doen voor het rijbewijs. Wel in de nieuwe stad, maar dat moet goedkomen toch.

Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer wil delen, dus ik laat het zo maar even!

See ya!

Spookyzx. 

hey!

 

het klinkt allemaal top. 

ook super lief dat je broer je een knuffel gaf. dat vind ik echt super om te horen! 

 

het klinkt allemaal wel tof. ik ben blij voor je! 

 

groetjes blue

Hey Spookyzx

 

Geweldig nieuws is dat, dat je warm onthaald werd op je nieuwe thuis :slight_smile:  Lieve huisgenoten, een goede plek voor het streamen enzo, en dan nog eens een puppy binnenkort. Yes :blush:

 

Ik zou sowieso op zoek gaan naar een psycholoog die je om de zoveel tijd, jullie bekijken maar hoe vaak, ziet. Je weet maar nooit dat je iets graag met een professional zou bespreken, en begin je pas met het regelen van een psycholoog op dat eigenste moment, kom je misschien wel op een lange wachtlijst terecht. Zo denk ik er toch over. 

 

Breng jij maar goed wat tijd met je gezinsleden door. Dat wordt vast fijn en gezellig :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi Spookyzx,

wat een mooi verhaal. Je weet ook wel hoe je ons aan het huilen krijgt. Wij zien dat dan voor ons, wat er allemaal gebeurt en ja, dan voelen we de emotie die jij vast ook wel gevoeld hebt. Wij moesten er een traantje bij wegpinken, maar het gaf ons wel een goed gevoel.

 

…...Na de 2e keer ben ik wel mee gegaan (natuurlijk) …..Me nieuwe huis, nieuwe fam, nieuwe stad, alles is nieuw. Ergens voelde ik me wel een beetje angstig onderweg, maar me pa maakte met grapjes daar snel verandering in. Hij zei ook dat het niet erg was dat ik het allemaal spannend vond en dat het ook heel normaal is. Maar zij zijn ervoor mij en omdat ze een openlijke familie zijn is het voor hun ook belangrijk om erover te praten. Dus dat was wel heel tof. Hij zei ook al dat hij een kleine verrassing had voor mij wat die eigenlijk niet had mogen vertellen haha.

We kwamen daar dus aan en me broer kwam al naar me toe gelopen en gaf me een knuffel en zei daarna welkom thuis!

wat heb je meer nodig dan dit, papa die je op je gemak stelt en je broer die je een knuffel geeft en welkom thuis zegt……

oh ja, ik weet het al….

…..een puppy….

….De verrassing is dat me broer en ik binnenkort een puppy mogen uitkiezen !!🤗😍🥳. Wel 1 hoor haha maar hoe cool is dat!

weet je al wat voor eentje of mogen jullie die samen uit gaan zoeken ook nog (nog meer tranen), echt mooi

 

Nou ja, wij hebben ons portie huilen, nou ja, tranen van blijdschap en dat het zo'n mooi verhaal is, wel weer gehad voor vandaag. We wensen je een hele fijn tijd daar met z'n allen.

 

Oh ja, TTT in een nieuwe stad is misschien ff wennen, maar ja, tenslotte moet je strakjes overal kunnen rijden en je kan ook nog mooi vrijstelling verdienen voor je speciale verrichtingen. Een parkeervak in de ene stad is niet anders dan een parkeervak in een andere stad, of keren of hellingproef. Misschien dat er een paar lastige kruispunten zijn die je dan voor het eerst ziet, maar komt wel goed, denk ik.

 

Laat alles maar lekker op je inwerken….

 

Btw, we zijn ook blij voor je broer, dat ie er nu ook een broer bij heeft. Jongens hebben andere jongens ook gewoon nodig voor jongensdingen, zeker in de puberteit

 

Groetjes,

M&M's

Heey allemaal,

Thanks voor de berichtjes!

** Ik noem in mijn berichten voortaan me pa en ma, hier bedoel ik dan me pleegouders mee. Net zoals me broer, dat is dan me pleegbroer. Dit lijkt me gewoon allemaal wat makkelijker dan elke keer pleegma en pleegpa, of pleegouders, of pleegbroer, pleeghond snapje dat is gewoon irritant **ja dat snap ik.

Ik ben dus verhuisd. Vandaag om 8.30 stond ik al klaar met overal dozen op de oprit. Kreeg ik een berichtje van me pa dat hij er pas rond half 10 is haha. Omdat we een bus hebben gehuurd om me spulletjes op te halen. Hij is uiteindelijk 2x op en neer gereden. De 1e keer ging ik niet mee omdat ik een soort afscheid had met me psycholoog.  Ondanks dat ik hem in 2 maanden tijd misschien maar 3 of 4x heb gezien ga ik hem toch enorm missen. Hij was er altijd wel voor mij in moeilijke tijden, en heeft me ook voor het grootste gedeelte geholpen met het afbouwen van me depressie en snijden. Dus daar ben ik hem wel enorm dankbaar voor. Ik moet me nu opnieuw aanmelden om een psycholoog te krijgen in de stad waar ik ga wonen. Ik vraag me alleen af of ik dat wel wil.. als je het mij vraagt, zo ik dat wel doen, het is alleen jouw keuze, maar het is wel fijn als je er een hebt als het nodig is.

Na de 2e keer ben ik wel mee gegaan (natuurlijk) en na ongeveer driekwartier te hebben gereden was ik daar dan. Me nieuwe huis, nieuwe fam, nieuwe stad, alles is nieuw. Ergens voelde ik me wel een beetje angstig onderweg, maar me pa maakte met grapjes daar snel verandering in. Hij zei ook dat het niet erg was dat ik het allemaal spannend vond en dat het ook heel normaal is. Maar zij zijn ervoor mij en omdat ze een openlijke familie zijn is het voor hun ook belangrijk om erover te praten. Dus dat was wel heel tof. Hij zei ook al dat hij een kleine verrassing had voor mij wat die eigenlijk niet had mogen vertellen haha.

We kwamen daar dus aan en me broer kwam al naar me toe gelopen en gaf me een knuffel en zei daarna welkom thuis! ahw, wat aardig😊 een lekker warm welkom. 

Dat was wel heel mooi. We zijn daarna naar zolder gelopen waar me kamer is. Toen ik binnen kwam hadden ze al van alles gedaan aan de kamer. Zo was er een nieuwe kleur op de muren eerst was dat wit en nu is dat donkergrijs met rood. Dat is ook nog is mijn lievelingskleuren!dat is al helemaal mooi!

Me bed was er al en stond al in elkaar er hangt een mooie Ikea lamp. Weet je wel zo'n bol die je uitelkaar gaan trekken met een koortje. Je weet vast ik het bedoel.ja , ik wedt wat je bedoelt. Fijn dat je bed al in elkaar was ook.

Als je het intikt op google vind je hem meteen bij het 3e plaatje al. Er is een bureau die een witte betonlook heeft echt heel mooi. Me broer en ik hebben me spulletjes uitgepakt en ingedeeld in de kasten. Daarna zijn we naar de ondergrondse garage gegaan waar me game setup komt. Me bureau die was ook al in elkaar gezet en de bestelde fancy lampjes en stoelen en bank stonden er ook al. Me tv is er ook, maar moeten we morgen maar is ophangen. ​​​​​​lekker! Dat is al een lekker binnen komertje als je het mij vraagt.  De tv die komt wel, succes morgen alvast! Ik moet de mijne nog ff goed doen.😅

Uiteindelijk heb ik mijn broer geholpen om zijn set-up naar beneden te brengen en die hier te installeren.  De beeldschermen, toetsenbord, en muis waren allemaal zaterdag binnengekomen. We zijn ongeveer een 1,5 uur bezig geweest om alles neer te zetten en het ziet er nu heel tof uit allemaal. nice! Ik dat is dan ook lekker gegaan,en ook lekker teamwork.  Ik kan het me goed voorstellen dat dat er heel top uitziet,  misschien een leuk idee om er een video van te maken voor je kanaal (als je dat wilt dan)

De stoelen van hem en zijn pa komen pas eind augustus binnen, maar ik had nog een "oude" secretlab stoel van mij die gebruikt hij nu momenteel. Er is helemaal niks mis met die stoel hoor. Ik wou gewoon naar een halfjaar een andere kleur hebben dus ja haha😅.lol, dat heb ik ook soms, maar dan met andere dingen, dus herkenbaar 😅

Nu lig ik even op me bed, even dit te schrijven en alles even een plekje te geven in me hoofd. het is ook een hele verandering. 

Er is ook zo'n woord daarvoor of spreek woord even alles.. idk. Jezus hoe heet nou ja. De verrassing is dat me broer en ik binnenkort een puppy mogen uitkiezen !! Wat leuk!🤗😍🥳. Wel 1 hoor haha maar hoe cool is dat!dat is alsnog heel leuk! Ik heb er in iedergeval geen, maar ook met mijn leven kan dat ook niet jammer genoeg 😅. Weten jullie al wat voor een hond het word?

Vanavond gaan we gewoon met ze allen wat bijpraten. Ik zit er nu aan te denken om me stream tijden gedeeltelijk te gaan veranderen. Zodat ik meer bij me nieuwe familie ben. dat zullen zij en jij denk wel fijn vinden. Dan kunnen jullie meer relaxter praten zonder tijds stress. 

Me volgers zullen dat vast en zeker wel waarderen. En de 35 uur weekend streams gaan gewoon door, maar misschien met een kleine stop in de middag en avonden.  Vanplaats dat die dan vrijdag middag 15:00 start en zondag 05:00 eindigt dat die dan doorgaat tot zondags 18.00 en daartussen wat langere pauzes hebt. dat zullen zij ook wel begrijpen en een stapje is niks mis mee, en zeker niet de rede. Die snap iedereen wel.

En ik ga volgende week me eerste ttt doen voor het rijbewijs. Wel in de nieuwe stad, maar dat moet goedkomen toch.ten eerste, gefeliciteerd! 🥳 ik weet het , je hebt hem nog niet, maar ik heb de volledige vertrouwen in jou! Dus dat komt wel goed denk ik. En anders kijk even op google maps door je nieuwe stad. Ik ben echt zo blij voor je!

Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer wil delen, dus ik laat het zo maar even!oke, tot de volgende!

See ya!

Spookyzx. 

Groetjes Gebruiker c 

Heyo,

Update time!

Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om updates te geven rondom dit alles. Misschien dat het jullie niet interesseert, maar dat maakt mij niet veel uit. Ik vind het persoonlijk zelf gewoon wel fijn om het terug te lezen.

Waar zal ik beginnen?

Euhm laten we beginnen met de tussentijdsetoets die ik moest doen. Ik hem gehaald yay. Ik mag volgende week al een poging doen voor afrijden. Om wat meer uitleg daarover te geven. Ik heb met de rijschool afgesproken dat ik 5x per week rijlessen neemt van 1,5 uur. Dus als alles lekker loopt en ik slaag voot het afrijden, dan heb ik me rijbewijs in 5 weken gehaald! Dat is wel mooi toch. 

Twitch gaat meh de laatste 2 weken. Ik weet niet goed wat er precies mis gaat, maar het loopt niet lekker. De volgers komen er wel bij en ook weer een heel stuk sneller dan een maand geleden. In 2 weken tijd heb ik dankzij een goede vriend en mede streamer ruim 108 volgers erbij gekregen. De subs zijn ook iets gestegen. Ik heb bijna 1000 subs. Dat zou dan betekenen dat 1 op de 6 mensen gesubd zijn op mij dat is wel cool. Toch heb ik veel last van storingen. De stream die uitvalt, de Nightbot die ineens tientallen berichten spamt. En het Dashboard werkt ook niet zoals ik het graag wil. Nou ja we zien wel hoe dat verloopt.

Youtube gaat dan wel weer uitstekend. Ik ben weer begonnen met het reviewen van games en blijkbaar vinden mensen dat wel leuk. Hebben jullie trouwens al de game Ghost of Tsushima gespeeld? Ik vind hem super nice. Het is zo ongelofelijk mooi gemaakt.

Met mij gaat het ook prima hoor. Ik voel me erg goed en ik heb het erg naar me zin bij me nieuwe gezin. Op het werk loopt het prima. De bedrijfsleider is wel een apart persoon. Hij doet namelijk heel raar tegen onze vrouwelijke collega's. En ik heb ook maar meteen een klacht ingediend bij de HR managementteam over hem en de assistent bedrijfsleider:  Vorige week woensdag hadden we onze eerste vergadering.  Dit had ik ook bij me oude werkplek dus het was niks nieuws. We zaten met 14 mensen in de kantine, en in het begin was alles gewoon prima. We hadden het over de omzetcijfers en dervingscijfers, ook over planningen en over het vertrek van een aantal collega's.  Uiteindelijk ging de meerderheid weg omdat er voor hun niks relevant was. We waren met 4 mensen over. Dat was ik, de bedrijfsleider, de assistent bedrijfsleider, en de leidinggevende van de kassa afdeling. We waren gewoon een beetje aan het praten over de winkel, actie displays en vrije tijd dingen. En ineens vanuit het niets stelt hij de vraag over het vermoorden van iemand. Van: Hoe zouden jullie iemand het beste vermoorden? Dus ik dacht dat het een grapje was dus ik lachte gewoon,  me assistent bedrijfsleider gaf wel antwoord op de vraag en hij zou iemand gewoon neersteken, gelukkig zei de kassa leidinggevende ook niks. En de bedrijfsleider zou iemand gewoon de nek omdraaien. Nou oké fijn omdat te weten right? Maar daar bleef het niet bij, want daarna gingen die twee verder en stelde ze de vragen van wie uit deze winkel zou jij wel willen vermoorden? Dus de bedrijfsleider noemde een naam van een van de vrouwelijke collega's. Hij koos haar omdat hij haar wel lekker vond, en hij zou dan eerst nog wat andere dingen kunnen doen met haar en haar dan pas om het leven brengen. Dus ik keek me collega van de kassa aan van wtf. Uiteindelijk wou ik opstaan en ik zei iets van volgens mij is dit niet de normale manier van vergaderen. Dus ik wou weggaan, maar dat mocht niet. Ik moest blijven zitten en me bek houden. De assistent bedrijfsleider vertelde ook wie hij zou kiezen. Dus hij zei van ik zou voor **( weer vrouwelijke collega) en vertelde wat hij allemaal wou doen met haar. Daarna ging de vraag over wanneer je het beste dat kon doen. Dus daar hadden zij beiden weer rare ideeën bij. Bijv. Door te wachten tot sluitingstijd. Zodat je alleen met diegene bent, niemand zal haar horen en je kan doen wat je wilt. Ik ben toen gewoon opgestaan en heb iets geschreeuwd van dat ze gestoord zijn, daarna ben ik weg gegaan terug naar beneden. Later kwam de bedrijfsleider naar me toe en vertelde dat ik wederom me mond moest houden, anders zou ik per direct worden ontslagen, en zou hij ervoor zorgen dat iedereen van AH zou horen wat voor onbetrouwbare leidinggevende ik ben. Toen ik klaar was met het werk heb ik gewacht tot de leidinggevende van de kassa ook naar huis moest. Ik haar toen aangesproken en gevraagd of dit een normale manier was voor hun? Ze vertelde dat het bijna normaal was omdat de bedrijfsleider wel vaker opkomt met van die rare onderwerpen, zo had die al is het gehad over een terroristische aanslag in de winkel van onze concurrent. Hoe hij die zou plannen, waar hij die dingen zou halen etc, of dat hij met de assistent bedrijfsleider praat over hoe ze een vrouwelijke collega het beste kon ontvoeren, hoe je een lichaam laat verdwijnen, etc. Zij zouden deze onderwerpen regelmatig ook gewoon tijdens de pauzes samen houden. Ik vroeg dus waarom ze geen klacht tegen hun indienen? Want dat je het is bedoeld als flauwekul,  kan ik dan nog wel ergens begrijpen, maar als je al een echte naam noemt van een collega dan ga je in mij ogen echt te ver. Dus uiteindelijk hebben we samen een klachten mail gestuurd naar het HR team. Hopelijk kunnen zij ons helpen.

Dat is werk dan.

Ik ben overgestapt met roken. Omdat ik dat dus nog wel regelmatig deed. Ik ben nu overstapt naar elektrisch roken. Dit is inderdaad nog steeds niet ideaal, maar het is een begin. Ik ga het langzaam afbouwen. Me vader heeft ook zo'n ding en hij heeft er 1 voor mij gekocht. Er zijn ook zoveel verschillende soorten smaakjes die je erbij kan doen. Zoals aardbei, vanille, karamel, honing, menthol, watermeloen, drop, redbull, rum, whiskey, etc er zijn iets van 200 verschillende smaakjes. Dat is best insane. Momenteel gebruik ik vanille en karamel. Aarbei is ook wel chill en honing ook wel. Watermeloen is niks. Het is dus niet ideaal maar wel stukken beter dan gewoon tabak roken. Ik zou het natuurlijk niet aanraden voor mensen die nog nooit hebben gerookt, of net willen beginnen met roken. Want begin er niet aan! Het maakt meer kapot dan dat je op korte termijn ziet. Ik kan dit eigenlijk alleen aanraden voor de rokers die het willen afbouwen.  De voordelen hieraan is dat het beter voor je is dan gewoon tabak, daarnaast is het ook stukken goed koper. Het aanschaffen van zo'n ding is wel prijzig de mijne koste €33,- bij de primera gekocht. Maar je kan dus kleine flesjes kopen die nogmaals bij de Primera €2,95-4,20 kost. De smaakjes zijn allemaal van €2,95. En 1 zo'n flesje is vergelijkbaar met 6 pakjes sigaretten. Dus dat is zeker niet duur, een ander voordeel is dat je geen afgehakte been, longkanker, keelkanker, of wat dan ook voor plaatje hebt, en als laatste voordeel is dat andere er geen last van zullen hebben. Als ik bijvoorbeeld honing neem, dan ruik je alleen de geur van honing, en dus niet de tabak lucht, en om dan meteen een vervolg voordeel daarvan te geven is dat het niet op je kleding komt, je geen bruine of vieze muur of plafond krijgt. 

Dat was het over roken. 

Ik heb zoals jullie al aangaven een afspraak gemaakt voor intakegesprek voor een nieuwe psycholoog.  Omdat ik zelf eigenlijk ook wel denk dat zoiets nuttig kan zijn voor mij.

Met opa gaat het prima. Hij gaat volgende week een weekje naar Italië met me ouders. Me ouders hebben daar ook vrienden en familie en die hebben een mooi huisje kunnen regelen voor hun. Dus dat is super. Het is voor opa denk ik ook wel fijn om er even tussenuit te gaan ondanks dat corona weer terugkomt.  Maar dat zal vast goedkomen denk ik. Vooral omdat ze voornamelijk in het huisje gaan genieten. 

Nou dat was het wel denk ik. Volgens mij is deze iets langer dan gewoonlijk, maar dat maakt denk ik niet veel uit.

See ya!

Spookyzx. 

Hey 

 

ik ben blij om te horen dat het de laatste tijd zo goed gaat. En dat je tot nu toe zo naar je zin heb bij je gezin. Ik ben blij voor je! 
 

die collega’s van je zijn idd nogal vreemd bezig. Maar wel goed van je dat je een klacht in dient. En vind het fijn dat je voor je vrouwelijke collega’s opkomt 💪 ik denk dat zij dat zelf nooit zouden doen of durven. Dus dat is sterk van je!

 

fijn dat het goed met opa gaat. 
 

en wat goed dat je een afspraak voor een intake hebt gemaakt. Misschien is het voor nu niet heel handig. Maar misschien om op terug te kunnen vallen of om een terug val te voorkomen kan het handig zijn. en als er bvb ooit iets is thuis kan je dat met die gene bespreken. Dat lijkt me prettig... 

 

groetjes blue 

Hey, 

Heyo,

Update time!

Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om updates te geven rondom dit alles. Misschien dat het jullie niet interesseert, maar dat maakt mij niet veel uit. Ik vind het persoonlijk zelf gewoon wel fijn om het terug te lezen.​​​​​​mij interesseert het wel! Ik vind het leuk om updates te horen. 

Waar zal ik beginnen?

Euhm laten we beginnen met de tussentijdsetoets die ik moest doen. Ik hem gehaald yay. Yeeeeey ! Gefeliciteerd 🥳!

Ik mag volgende week al een poging doen voor afrijden. Om wat meer uitleg daarover te geven. Ik heb met de rijschool afgesproken dat ik 5x per week rijlessen neemt van 1,5 uur. Dus als alles lekker loopt en ik slaag voot het afrijden, dan heb ik me rijbewijs in 5 weken gehaald! Dat is wel mooi toch. dat is zeker mooi!

Twitch gaat meh de laatste 2 weken. jammer.

Ik weet niet goed wat er precies mis gaat, maar het loopt niet lekker. De volgers komen er wel bij en ook weer een heel stuk sneller dan een maand geleden. In 2 weken tijd heb ik dankzij een goede vriend en mede streamer ruim 108 volgers erbij gekregen. De subs zijn ook iets gestegen. Ik heb bijna 1000 subs. Dat zou dan betekenen dat 1 op de 6 mensen gesubd zijn op mij dat is wel cool. Toch heb ik veel last van storingen. De stream die uitvalt, de Nightbot die ineens tientallen berichten spamt. En het Dashboard werkt ook niet zoals ik het graag wil. Nou ja we zien wel hoe dat verloopt.ik hoop dat het goedkomt! Maar dat zal vast wel.

Youtube gaat dan wel weer uitstekend. Ik ben weer begonnen met het reviewen van games en blijkbaar vinden mensen dat wel leuk. Hebben jullie trouwens al de game Ghost of Tsushima gespeeld?fijn om te horen dat YouTube uitstekend gaat!ik ken de game wel, maar nooit gespeeld. 

Ik vind hem super nice. Het is zo ongelofelijk mooi gemaakt.👍

Met mij gaat het ook prima hoor. Ik voel me erg goed en ik heb het erg naar me zin bij me nieuwe gezin. dat is erg fijn om te horen!  

Op het werk loopt het prima. De bedrijfsleider is wel een apart persoon. Hij doet namelijk heel raar tegen onze vrouwelijke collega's. En ik heb ook maar meteen een klacht ingediend bij de HR managementteam over hem en de assistent bedrijfsleider:  Vorige week woensdag hadden we onze eerste vergadering.  Dit had ik ook bij me oude werkplek dus het was niks nieuws. We zaten met 14 mensen in de kantine, en in het begin was alles gewoon prima. We hadden het over de omzetcijfers en dervingscijfers, ook over planningen en over het vertrek van een aantal collega's.  Uiteindelijk ging de meerderheid weg omdat er voor hun niks relevant was. We waren met 4 mensen over. Dat was ik, de bedrijfsleider, de assistent bedrijfsleider, en de leidinggevende van de kassa afdeling. We waren gewoon een beetje aan het praten over de winkel, actie displays en vrije tijd dingen. En ineens vanuit het niets stelt hij de vraag over het vermoorden van iemand. Van: Hoe zouden jullie iemand het beste vermoorden? Dus ik dacht dat het een grapje was dus ik lachte gewoon,  me assistent bedrijfsleider gaf wel antwoord op de vraag en hij zou iemand gewoon neersteken, gelukkig zei de kassa leidinggevende ook niks. En de bedrijfsleider zou iemand gewoon de nek omdraaien. Nou oké fijn omdat te weten right? Maar daar bleef het niet bij, want daarna gingen die twee verder en stelde ze de vragen van wie uit deze winkel zou jij wel willen vermoorden? Dus de bedrijfsleider noemde een naam van een van de vrouwelijke collega's. Hij koos haar omdat hij haar wel lekker vond, en hij zou dan eerst nog wat andere dingen kunnen doen met haar en haar dan pas om het leven brengen. Dus ik keek me collega van de kassa aan van wtf. Uiteindelijk wou ik opstaan en ik zei iets van volgens mij is dit niet de normale manier van vergaderen. Dus ik wou weggaan, maar dat mocht niet. Ik moest blijven zitten en me bek houden. De assistent bedrijfsleider vertelde ook wie hij zou kiezen. Dus hij zei van ik zou voor **( weer vrouwelijke collega) en vertelde wat hij allemaal wou doen met haar. Daarna ging de vraag over wanneer je het beste dat kon doen. Dus daar hadden zij beiden weer rare ideeën bij. Bijv. Door te wachten tot sluitingstijd. Zodat je alleen met diegene bent, niemand zal haar horen en je kan doen wat je wilt. Ik ben toen gewoon opgestaan en heb iets geschreeuwd van dat ze gestoord zijn, daarna ben ik weg gegaan terug naar beneden. Later kwam de bedrijfsleider naar me toe en vertelde dat ik wederom me mond moest houden, anders zou ik per direct worden ontslagen, en zou hij ervoor zorgen dat iedereen van AH zou horen wat voor onbetrouwbare leidinggevende ik ben. Toen ik klaar was met het werk heb ik gewacht tot de leidinggevende van de kassa ook naar huis moest. Ik haar toen aangesproken en gevraagd of dit een normale manier was voor hun? Ze vertelde dat het bijna normaal was omdat de bedrijfsleider wel vaker opkomt met van die rare onderwerpen, zo had die al is het gehad over een terroristische aanslag in de winkel van onze concurrent. Hoe hij die zou plannen, waar hij die dingen zou halen etc, of dat hij met de assistent bedrijfsleider praat over hoe ze een vrouwelijke collega het beste kon ontvoeren, hoe je een lichaam laat verdwijnen, etc. Zij zouden deze onderwerpen regelmatig ook gewoon tijdens de pauzes samen houden. Ik vroeg dus waarom ze geen klacht tegen hun indienen? Want dat je het is bedoeld als flauwekul,  kan ik dan nog wel ergens begrijpen, maar als je al een echte naam noemt van een collega dan ga je in mij ogen echt te ver. Dus uiteindelijk hebben we samen een klachten mail gestuurd naar het HR team. Hopelijk kunnen zij ons helpen.heel goed dat je een klacht hebt ingediend!  Daar mag je trots op zijn!  Heb je ook verteld over dat dreigen ? Ik zou dat zeker ook laten weten. En daarbij, hij mag dat niet doen, als jij bijvoorbeeld in de pauze met je telefoon stiekem het geluid opneemt wanneer zei hierover iets zeggen. Ik denk dat dat het verhaal anders verteld. Een school vriend werkt ook als hoofdvulploegmedewerker bij de appie en ik weet zeker dat dit niet normaal is. Goed dat je dat hebt gemeld bij het HR team, ik hoop dat ze er wat mee doen! En trouwens , een familielid (ik kan niet zeggen wie) die heeft een franchise AH winkel en ik ken daar heel veel mensen , en die zullen dit zelf ook niet tolereren.  Dus toppie!

 

Dat is werk dan.

Ik ben overgestapt met roken.heel goed van je!

Omdat ik dat dus nog wel regelmatig deed. Ik ben nu overstapt naar elektrisch roken. Dit is inderdaad nog steeds niet ideaal, maar het is een begin. Ik ga het langzaam afbouwen. Me vader heeft ook zo'n ding en hij heeft er 1 voor mij gekocht. Er zijn ook zoveel verschillende soorten smaakjes die je erbij kan doen. Zoals aardbei, vanille, karamel, honing, menthol, watermeloen, drop, redbull, rum, whiskey, etc er zijn iets van 200 verschillende smaakjes. Dat is best insane. Momenteel gebruik ik vanille en karamel. Aarbei is ook wel chill en honing ook wel. Watermeloen is niks. Het is dus niet ideaal maar wel stukken beter dan gewoon tabak roken. Ik zou het natuurlijk niet aanraden voor mensen die nog nooit hebben gerookt, of net willen beginnen met roken. Want begin er niet aan! Het maakt meer kapot dan dat je op korte termijn ziet. Ik kan dit eigenlijk alleen aanraden voor de rokers die het willen afbouwen.  De voordelen hieraan is dat het beter voor je is dan gewoon tabak, daarnaast is het ook stukken goed koper. Het aanschaffen van zo'n ding is wel prijzig de mijne koste €33,- bij de primera gekocht. Maar je kan dus kleine flesjes kopen die nogmaals bij de Primera €2,95-4,20 kost. De smaakjes zijn allemaal van €2,95. En 1 zo'n flesje is vergelijkbaar met 6 pakjes sigaretten. Dus dat is zeker niet duur, een ander voordeel is dat je geen afgehakte been, longkanker, keelkanker, of wat dan ook voor plaatje hebt, en als laatste voordeel is dat andere er geen last van zullen hebben. Als ik bijvoorbeeld honing neem, dan ruik je alleen de geur van honing, en dus niet de tabak lucht, en om dan meteen een vervolg voordeel daarvan te geven is dat het niet op je kleding komt, je geen bruine of vieze muur of plafond krijgt. ik ken die dingen wel, veel klasgenoten gebruiken zo'n ding.en een paar vrienden van mij ook. Soms als ik naar Duitsland of België ga vragen ze of ik een paar dingen kan mee nemen, die zijn daar goedkoper,  het licht natuurlijk ook wat je koopt. In Spanje zijn die dingen spot goedkoop, dacht iets van 18,49 en daar kun je zo'n pakket samenstellen voor een x bedrag, dacht dat je 1 zo'n ding met 1 zo'n smaakje 20 euro ofzo en voor 50 heb je dat en iets van 34 smaakjes ofzo,maar ik ben daar zelf allemaal niet thuis in, misschien kan het aan de kwaliteit liggen idk.

Dat was het over roken. 

Ik heb zoals jullie al aangaven een afspraak gemaakt voor intakegesprek voor een nieuwe psycholoog.  Omdat ik zelf eigenlijk ook wel denk dat zoiets nuttig kan zijn voor mij.goed van je! Het is altijd fijn om er 1 te hebben als dat nodig is.

Met opa gaat het prima. Hij gaat volgende week een weekje naar Italië met me ouders. Me ouders hebben daar ook vrienden en familie en die hebben een mooi huisje kunnen regelen voor hun. Dus dat is super. Het is voor opa denk ik ook wel fijn om er even tussenuit te gaan ondanks dat corona weer terugkomt.  Maar dat zal vast goedkomen denk ik. Vooral omdat ze voornamelijk in het huisje gaan genieten. fijn om te horen dat het met hem goed gaat! Zo'n vakantie is ook wel lekker,  over corona,  ja, ik weet het,  duimen maar dat alles goed gaat. Zolang ze gaan genieten in het huisje zal het wel goed gaan.

Nou dat was het wel denk ik. Volgens mij is deze iets langer dan gewoonlijk, maar dat maakt denk ik niet veel uit.nee hoor, is niet zo erg.

See ya!

Spookyzx. 

Groetjes Gebruiker c 

Hey Spookyzx

 

Fijn dat je nog eens een update geeft :slight_smile:

 

Je bent geslaagd voor een tussentijdse toets. Gefeliciteerd! Niet alleen met je mooie resultaat op de toets, maar ook met je bloeiende Youtubekanaal. Hopelijk gaat het ook snel weer wat vlotter met Twitch, maar ik heb er alle vertrouwen in. Van games weet ik trouwens niets, maar ik vind het wel mooi als de beelden en figuren netjes afgewerkt zijn enzo. 

 

Wat een speciale types, die collega’s van je. Goed dat je die klacht hebt ingediend. Ik hoop dat de klacht ertoe zal leiden dat jij in de toekomst met wat gezelligere mensen kan samenwerken. 

 

Je bent overgestapt naar elektrisch roken. Goed :thumbsup:  Ik wist niet dat je zoveel smaakjes kon krijgen. 

 

Verstandig van je, dat je een intake gesprek gepland hebt met een nieuwe psycholoog. Ik denk dat dat het beste zal zijn; om iemand te hebben waar je nu en dan bij terecht kan. Het doet me tenslotte plezier te horen dat je opa het goed lijkt te hebben. 

 

Bedankt voor de update :slight_smile:  Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

 

Edit: Ik lees net in je andere topic dat je opa overleden is. Mijn deelneming. Ik ga nu naar je andere topic over je opa toe. 

Hee,

Ik lees steeds wel updates mee, maar reageer niet altijd. Wat ik wil zeggen is dan ook al veelvuldig gezegd. 

Goed dat je die klachten gewoon indient bij werk. Zeker nu je nieuw bent, lijkt het me voor sommige mensen erg lastig om die stap te zetten. Het is belangrijk om dat te doen. Hopelijk laat HR snel iets van zich horen.

Ik vind de updates overigens ook interessant, dus je schrijft het niet alleen voor jezelf.

Hoe staat het met de puppy-zoektocht?

Gr. Pin

Reageer