Skip to main content
Vraag

Pleeggezin

• December 22, 2025
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal! 

Ik wilde even een update geven van mijn leven. Mijn hele leven is helemaal veranderd sinds ik meerdere keren verkracht ben door mijn stiefvader. 

Ik ben in de jeugdzorg gekomen en heb daar nog meer trauma opgelopen dan ik al had... Ik heb de hele zomervakantie in de jeugdzorg gezeten. Aan het eind van de zomervakantie kreeg ik het nieuws dat ik in een pleeggezin mocht! 

Ik woon nu in het gezin van mijn mentor. Zij was vorig jaar ook mijn mentor en heeft mij heel erg geholpen en gesteund toen ik haar het verhaal vertelde. Ze kwam me regelmatig in de jeugdzorg bezoeken en heeft me veel steun gegeven! Het gaat nu ik bij haar woon al veel beter met mij... Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd en vond het zo fijn dat iedereen zoveel om mij gaf vandaag. 

Ik heb het nog steeds moeilijk en zal door een traject gaan om mijn trauma te verwerken, vinden jullie het goed als ik dat af en toe hier vertel? 

Liefs Livvy 

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Hey wat heftig allemaal ❤️🫂 En tuurlijk je mag alles hier vertellen op het forum! Daar is het voor.

Knuffel 🫂😘

Liefs Yusa 😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Hoi, allereerste gefeliciteerd met je verjaardag! 😘 En natuurlijk mag je altijd komen vertellen. Wat je vertelt klinkt hoopvol en ik vind het knap hoe je het onder woorden brengt. Ik gun je alle goeds en veel liefde daar! ♥️

Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Wat goed om te lezen dat het beter met je gaat na die traumatische gebeurtenissen.  Ik hoop dat het zo blijft.  Vertel ons zo veel als je wilt, ik zal alles lezen.  Ook van mij een dikke knuffel.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 23, 2025

Hey! Altijd welkom! En mooi wat je vertelt! Ik sluit me aan bij de anderen. Fijne dagen alvast en ook gefeliciteerd! 🥳 

Liefs, Tover xxx