pillen niet genomen

  • 10 April 2022
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey.. ik heb de laatste 2 weken mijn pillen niet genomen en ik voel me echt ellendig in mijn hoofd. Alsof er een pen door mijn hoofd geen gaat van woede en verdriet! Ik ben ook heel verdrietig en voel me leeg die weken. Ik snap het niet meer!

1. Ik kan niet meer voor mijzelf op komen.

2. Ik heb faalangst.

3. Misschien heb ik axainty..

4. Ik  word gepest.

5. Ik wil zm plegen-

 

 

 


7 reacties

Hoii @Een hulpvol meisje ,

Ik wil eigenlijk (bijna) geen reacties meer plaatsen maar deze vind ik wel even belangrijk. Neem alsjeblieft je pillen weer! Ik weet dat het moeilijk is maar neem ze alsjeblieft!! Ik wil mijn ADHD pillen eigenlijk ook niet slikken nu maar het is even door de zure appel heen bijten.

- Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +5

Bedankt voor al je hulp en liefde<3

Bedankt voor al je hulp en liefde<3

Geen probleem;)

Misschien voel je je juist slecht omdat je je medicijnen niet neemt. Probeer ze eens een tijdje weer te nemen en kijk dan of het beter gaat. Sterkte.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi oei  dat is niet fijn natuurlijk !   Ik wil niet de beter weter zijn maar ik denk dat je beter wel kunt nemen wat je arts je voorschrijft je krijgt dat voor een reden 🙂 probeer te doen wat @Mimo zegt dat is vast en zeker beter voor jou !  En als je het vervelend vind of denkt dat je te veel krijgt zou ik het snel eens met je arts overleggen 🙂 die kan vast wel helpen met dosis te bepalen enzo.  Help jezelf !!  :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet beter zeggen dan de anderen. Echt we wensen allemaal het beste voor je!

Wilhelmavemela.

@Julian12 Wijze woorden bro! Precies je dokter of psychiater die weet het goed! Neem maar gewoon. Ik heb ook pillen. En als ik ze niet neem dan wil je me niet zien! Het is echt nodig voor je...

Reageer