papa zit aan mij


  • Anonymous
  • 0 reacties

Mij papa wil heel vaak as ik nar bed ga dat ik aan zijn plasser zit mar ik weet niet warom en als ik het niet doe wort hij boos op mij en hij zit ook aan mij buik en tusen mij beenen. Warom doet hij dat


10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Weet niet maar dit is niet normaal jij moet het aan je moeder vertellen 

Vertel dit zo snel mogelijk aan je moeder of iemand anders die je vertrouwd. Dit is niet oké. 

Maar hij doe mij geen pein wad moet ik dan doen als hij hed weer doed 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

asjeblieft zoek hulp dat kan via een juf meester of het kindertelefoon nummer. Als jij niet wil dat je vader aan je zit zeg het dan. het is ook niet normaal als hij dit doet! Ik weet niet wat hij jou precies verteld maar als kind maak je dit niet mee, het is niet normaal 

Weet je moeder / andere verzorgen dit ook? Praat er over het geeft meer duidelijkheid dat dit niet oké is!

Groetjes <3

Reputatie 2
Badge +1

Zelfs als hij je geen pijn doet kan dit niet

 

Worde ze dan nied boos op mij as ik hed doe zegd hij alteid dat ik zein liefe mijsje ben en dat hij van mij hout 

Reputatie 2
Badge +1

Dat zou kunnen maar ik had eerst even naar een juf of meester gegaan of iemand die je vertrouwd zoals je tante of oom of oma  / opa ik denk niet dat hun het normaal vinden wat je vader doet
praat dan veder over wat je gaat doen als hij boos zou kunnen worden.

in de tussen tijd kan je proberen te zeggen dat je het niet fijn vind! Laat je mening duidelijk overkomen. 
probeer ook niet te denken dat dit normaal is want dat is het niet.

nogmaals je kan de kindertelefoon bellen via het nummer: 0800-0432 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud ben je trouwens?

Badge

Sorry, maar het is echt niet normaal dat je vader dit jou aandoet. Praat hier meteen over met iemand die je vertrouwt, en zorg ervoor dat dit stopt....

Reputatie 4
Badge +2

Dit is niet zo heel normaal dus ik zou het tegen je moeder zeggen.

 

-❤️❤️❤️

Reageer