Skip to main content

Hoi iedereen,

ik was benieuwd of jullie ook mensen kennen die je niet goed kunt begrijpen. In mijn geval is dat soms mijn vader. Thuis zijn er was probleempjes met mijn zusje en mijn vader, mijn zusje wil eigenlijk niet bij mijn vader zijn. Ik weet dat mijn vader er echt zijn best voor doet dat niet te laten gebeuren maar ja op de manier waarop… Waneer mijn zusje komt eens in de paar dagen is het soms dat we een lange preek krijgen met allerlij zooi die we helemaal niet willen horen. Ook bevorderd dit niet altijd evengoed de contacten tussen mijn zusje en mijn vader. Hier baal ik dan van want ik snap dan niet waarom pap dan weer de contacten juist verminderd door zo te doen. Ik hoop dat jullie je een beetje kunnen inleven want weet niet precies hoe ik het zou moeten schrijven. Maar ja dat zijn niet de enige reden. Soms Waneer m’n vader wat gedronken heeft ( aangeschoten is ) doet ie soms wel dingen waarvan ik soms denk : WAAROM??? Ineens een heel kort lontje hebben en dan sneller ruzie krijgen bijvoorbeeld of dingen doen waarvan ie eigenlijk weet of althans wat te bedenken valt toch te doen. Dit zijn ook momenten waarop ik onderhand al weet Waneer ik wel en niet iets moet zeggen om geen ruzie te krijgen. Ook af en toe gekke regeltjes dat ik niet op de wc aansluitend aan paps slaapkamer mag poepen maar Waneer pap het doet is er niets aan de hand, dubbelzinnig dus allemaal. 

mik was gewoon benieuwd of jullie ook zulke mensen kennen en jullie je anders gaan gedragen naar die persoon?

groetjes!

Geen reactie

Reageer