paniekaanvallen en schuldig voelen

  • 31 December 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik ben 13 jaar oud en ik leef sinds dat ik 4 jaar ben alleen nog maar met mijn vader. Mijn moeder pleegde zelfmoord toen ik vier was.... maar sinds vorig jaar januari heb ik een hond gekregen ,zodat ik iemand heb als mijn vader 5 dagen in de week werkt tot sanvonds laat. Alleen sinds dat we de hond hebben is mijn vader erg veranderd...hij is altijd boos op mij terwijl ik niks doe. Ook heeft hij het er over dat hij door mee geen nieuwe relatie kan opbouwen, hier voel ik mij heel schuldig over . En dan helpt het ook niet mee dat ik sinds kort erg last heb van paniekaanvallen (wat ik mijn vader niet durf te vertellen) heeft iemand tips hoe ik dit kan vertellen en komt het echt door mij dat mijn vader geen nieuwe relatie kan opbouwen?  Groetjes 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Heb je wel eens van Fier gehoord ( Fier.nl ) Ook daar kun je anoniem chatten en/of bellen.

 

Veel sterkte,

Ab W De Kindertelefoon

Reageer