Vraag

pakketje bij afhaalpunt laten bezorgen

  • 26 February 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ga binnenkort een pakketje bestellen, wat ik niet bij mij thuis wil laten bezorgen maar bij een afhaalpunt zodat ik hem ZELF kan ophalen. Het is van cruciaal belang dat hij niet bij mijn huis bezorgd wordt. Kan ik dit bij online sites aanvinken? Dit is best een obscure site, dus ben hier niet helemaal zeker van. En kan mijn leeftijd gecontroleerd worden bij het ophalen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat kun je niet bij alle sites aanvinken. Zeker bij obscure sites vaak niet.

Als je de track&trace code hebt kun je dat wel via de postnl app aangeven. Dat kan pas als je pakket onderweg is en er is dan wel risico (wel klein maar toch) dat het alsnog thuis wordt bezorgd.

https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/ophalen-op-een-postnl-locatie/

Reputatie 7
Badge +17

Leeftijd controleren ze alleen bij alcohol en tabak. Dat bestellen onder de 18 kun je wel vergeten want dat ga je nooit meekrijgen. Postnl controleert daar heel streng op.

Bij het ophalen moet je sws een id meenemen.

Edit: eerste deel van het antwoord zit nog in de check. Zal morgen wel gepost worden.

Reputatie 2
Badge

Leeftijd controleren ze alleen bij alcohol en tabak. Dat bestellen onder de 18 kun je wel vergeten want dat ga je nooit meekrijgen. Postnl controleert daar heel streng op.

Bij het ophalen moet je sws een id meenemen.

Edit: eerste deel van het antwoord zit nog in de check. Zal morgen wel gepost worden.

Ja daar was ik al bang voor... Ach ja er zijn altijd nog andere opties.

Reageer