morgen is pakjesavond en ik vroeg me af vieren jullie het nog en zo ja hoe doen jullie dat gewoon zoals vroeger toen je nog geloofde of nu suprises ik doe nog zoals vroeger
Heyy,
Nu doen wij eigenlijk niet meer aan sinterklaasavond we gaan waarschijnlijk gewoon wat spelletjes doen wat natuurlijk ook hartstikke leuk is! :)
Hoop dat je een leuke avond gaat hebben!
Liefs, ItsJustMe <3
Hey lieve ​
Liefs, Tover xxx
We hebben jaren niks aan Sinterklaas gedaan maar dit jaar leek het ons wel leuk om weer wat te doen. Gewoon simpel lootjes trekken via lootjestrekken.nl Geen surprises of gedichten of wat dan ook. Vriendje komt langs natuurlijk en m’n broer en zijn vriendin. M’n vader doet wat hamburgers op de BBQ, dus ja, wordt wel gezellig denk ik.
Â
Haii,
ik doe geen pakjesavond meer, op school hebben we wel sinterklaas gevierd we hadden geen surprises maar wel gwn cadeautjesÂ
Veel liefs
Veel plezier vanavond!! :))
Liefs
Hey,
ik doe niet aan pakjesavond, op school kijken we meestal een film of doen spelletjes. Hopelijk heb je het naar je zin gehad vanavondÂ
Â
alle liefsÂ
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.