Vraag

ouders zijn nooit thuis

  • 12 July 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 en ik heb mijn examen gehaald jeej. Nu zit ik al sins mei thuis. Eerst denk je lekker vakantie. Maar mn ouders zijn overdag gwn echt bijna nooit thuis. Ik heb niet echt vrienden waar ik naar toe gaan want die zijn altijd wel weg of ze wonen te ver weg en ik kan daar niet naartoe want ja wie moet me brengen? Savonds komen mijn ouders wel thuis en mijn moeder is 1 dag overdag thuis maar voor de rest.. Mijn zus is ook nooit thuis en als ze thuis is zit ze altijd boven. Ik verveel me afschuwelijk en ik voel me best eenzaam..
ik heb al met mijn moeder gepraat en gezegd dat ik wil dat ze wat meer thuis is maar ze gaat juist meer werken.
Wat kan ik doen.. ik voel me eenzaam.

2 reacties

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik ken een oplossing.

Kun je online afspreken met je vriendinnen? Dan kunnen jullie bellen en chatten, wat ook leuk kan zijn. Anders kunnen jullie samen een spelletje spelen.

Ook kun je nieuwe mensen ontmoeten online, maar wees dan wel veilig. Geef geen persoonlijke gegevens weg.

Groetjes,

Geen_Naam
Hey,

Dit is natuurlijk erg vervelend, je kunt naar een buurthuis gaan en daar wat met leeftijdgenoten kletsen en misschien wel vrienden worden. Je kunt ook via het internet contact zoeken. Ik hoop dat deze 2 tips je helpen


Groetjes en succes!

Reageer