Vraag

ouders vertellen dat ik naar Amerika wil

  • 6 April 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy !!!! Mijn probleem is dus dat ik naar Amerika wil gaan als ik 18+ ben want familie van mij woont daar ( oud familie ) alleen weet ik het niet hoe ik het mijn ouders moet vertellen eerst zij ik dat ik naar Engeland wilde en mijn moeder zij : "nou, dat is prima ! Dan ben je nog kort bij !" Maar ik wil dus eigenlijk niet in Engeland gaan wonen weet iemand hoe ik het moet vertellen ? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi,hoe lang duurt dat nog dat je 18 wordt? Want misschien kun je ze langzaam voorbereiden als je nog tijd hebt. MIsschien kun je wel piloot worden ofzo dat je heel veel op en neer daar naartoe vliegt :) nouja  dat is wel heel ideaal natuurlijk maar ik denk dat je de tijd moet nemen om het langzaam te brengen thuis.  Het is wel lief dat ze je niet willen missen vind ik :)

Groetjes liefs Julian X

Hoi, als ik jou was zou ik het gewoon een beetje als grap brengen om te kijken hoe ze reageren. 

Voorbeeld:

Je bent een broodje hamburger aan het eten, dan zeg je: ‘als ik naar Amerika verhuis zou ik elke dag lekker grote hamburgers kunnen eten’ en dan lach je een beetje om je eigen grap. 

Als je ouders dan goed reageren kan je zeggen dat je serieus overweegt om naar Amerika te gaan, als ze niet goed reageren zeg je dat het maar een grap was.

Reputatie 2
Badge

Hoi @YourdyTheAnymouse

Wat bijzonder dat je familie in Amerika hebt! 
Het is niet gek dat je er over nadenkt waar je later wil wonen. Dat is iets waar je over na mag denken en dromen. Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar ik zou voor nu even wachten met het vertellen aan je ouders. Je zou er inderdaad een keer een grapje over kunnen maken zoals hierboven benoemd, maar verder zou ik het een beetje laten.

Denk je zelf dat het nodig is om het nu al te vertellen? Waarom denk je dat?

Groetjes,
LP

Reageer