Vraag

Ouders stalken ex vriend

  • 25 August 2018
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
2 jaar geleden is het uit gegaan met mijn ex-vriend en sindsdien ben ik gelukkiger dan ooit.
Maar mijn ouders kunnen het nog steeds niet accepteren. Toen ik met hem was zaten mijn ouders maar te zeuren en zeiken en nou het uit is, is het ook weer niet goed. Mijn ouders sturen zijn ouders continu berichten via Facebook waarom het uit is gegaan etc. Ook voegen ze hun 100x per dag toe terwijl ze toch niet accepteren. Ook mijn ex vriend bellen ze 100x op (gelukkig heeft hij nu mijn ouders geblokt) en smeken hem om terug te komen wat ik juist niet wil!!! Ik haat mijn ouders. Waarom zijn ze zo?! Ik wil niks meer met hem te maken hebben sterker nog ik haat hem na alles wat hij heeft geflikt. Dat weten mijn ouders ook dondersgoed. Ze dreigen ook naar hem huis toe te gaan om te vragen waarom het uit is gegaan en ze denken dat er meer achter zit. Ik blokkeer zijn ouders steeds via mijn ouders zijn account maar dat heeft geen zin. Mijn moeder zegt ook steeds dat ik hem terug moet pakken omdat hij nu een nieuwe vriendin heeft. Het boeit me allemaal niks. Nou zag ik dat mijn moeder ook al een vriendschapverzoek naar zijn nieuwe vriendin heeft gestuurd. Ze is echt niet goed wijs! Straks gaan ze nog denken dat ik dat allemaal doe. Mijn ouders denken dat ik hem terug wil ookal
schreeuw ik dat ik niks met hem te maken wil hebben (wat ook zo is) zullen ze nooit ophouden met stalken naar hem

3 reacties

Oh god. Hoe oud ben je? Ik lees ook dat hij van alles heeft geflikt, wat is dat?
Misschien moet je eens rustig tegen je ouders zeggen dat het uit is en dat je nu gewoon verder wilt gaan met je leven. En dan kan je ze ook vriendelijk vragen of ze willen stoppen met het stalken van iedereen die iets met je ex te maken heeft, hierbij is het handig om een goede reden te geven.
Ik denk dat je idd rustig je ouders moet vertellen dat jij blij bent dat het uit is en dat je graag zou willen dat ze het laaten rusten.

Vele suc6 ❤️

Reageer