ouders seksleven

  • 17 June 2020
  • 3 reacties
  • 695 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik vind de laatste tijd allemaal dingen van mn ouders en hun seks leven😨. Net vond ik een handdoekje met allemaal gekke harde vlekken er op en toen ik eraan rook, wist ik dat het sperma was😱🤭. Laatst vond ik onder hun bed ook al glijmiddel en een vibrator. Vinden jullie ook wel is dit soort dingen van je ouders?!


3 reacties

Hi Een meisje,

 

ik heb nog nooit seks dingen van mijn ouders gevonden, maar dat komt misschien ook omdat ik niet op onderzoek uit ga.

 

Ik heb wel regelmatig dat als ik de was voor ons (twin en mij en ons jongere broertje) bij elkaar moet doen in de wasmand dat ik, als ik iets pak soms sperma aan mijn vingers krijg. Ons broertje van 16 komt soms klaar in zijn onderbroek, dan weer op een t-shirt of in een zakdoek of handdoek. Het is altijd weer een verrassing en hij laat alles rond slingeren. Soms als hij gedoucht heeft zit er nog sperma  op de vloer of op de douchewand. Als ik er dan wat van zeg, zegt ie 'boeie'. Wij (met zijn 3-en) alleen gebruiken die douche, onze oudere broer en zus hebben ook samen een badkamer en papa en mama hun eigen. Verder heb ik wel eens condooms met sperma van onze oudere broer (18) op zijn kamer zien liggen als er een jongen bij hem is blijven slapen. Ik weet natuurlijk niet wie zijn sperma er in zit, kan ook van die jongen zijn natuurlijk.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey ,  Een meisje.

 

Ik heb zelf nog nooit sex dingen van mijn ouders gevonden, ik ga net als M en Ms hier niet naar onderzoek uit.

Het maakt mij niet echt iets uit als ik iets zou vinden, maar ik ga er niet naar opzoek. Als ik er wel opzoek naar ga dan denk ik wel dat ik misschien iets vind maar ik acht de kans klein dat ik dan iets vind. 

 

Bij mij is het dan wel zo ,dat mijn ouders niet vaak thuis zijn dus ja dan word het vaak ook moeilijk om tevinden denk ik.

Ik zou er gewoon niks mee doen .

Groetjes Gebruiker c 

Hoi

 

Zelf heb ik nog nooit seksspulletjes van mijn ouders gevonden. Dat heeft waarschijnlijk grotendeels te maken met het feit dat mijn ouders gescheiden zijn. Op zich zou ik ook niet op zoek gaan naar seksspulletjes van mijn ouders; ik zou ook niet willen dat mijn ouders in mijn bezittingen gaan neuzen. Ze zouden echter niet veel vinden: ik ben aseksueel, en heb geen enkele interesse in seks of wat er ook mee te maken heeft. 

 

Het is normaal dat je ouders een seksleven hebben. Gezond zelfs; goed voor hen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer