Skip to main content
Vraag

ouders/school

• June 15, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben sky (niet echte naam) ik ben 13 en ik zit nog in groep 8 gelukkig js jaar bijna voorbij maar het word allemaal beetje zwaar mijn vaders is niet meer in beeld dus alleen ik en mijn moeder aleen mijn is ook niet helemaal okay soms en school word ook moeilijk kinder3n zeggen dingen over mij maar ik ben te bang om naar juf of meester te gaan want laast toen ik dat deed werd er niks aan gedaan omdat ik ouder en groter ben weet iemand mischien hoe ik hier door heen kom?

3 reacties

• June 16, 2025

Hallo Sky,

Dat klinkt inderdaad niet zo fijn.

Je kunt toch het beste naar je juf of meester gaan, want waarschijnlijk kan die het oplossen. Of anders naar een andere juf/meester/directeur. 

Ik denk dat praten (ook met je moeder) het beste werkt, je moeder zit ook in een moelijke situatie met je vader dus dan komen jullie er misschien samen uit. 

Sorry als het wat vaag is en veel succes!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 19, 2025

Hoi sky weer deze week was iets beter ik bad vorige week ruzie met een van me meesters en nu praat hij niet meer tegen me beetje raar maar okay en paar vrienden van me lopen dingen over me te zegen want ik ga met jongens is het erg dat ik mer jongens om ga en ik super goed bevriend met een meisje begin van jaar en nu gaat ze met me ex bestie die zegt dat ik vieze leugen naar ben alles word erg veel heeft iemand ik weet praten met iemand maar dat werkt niet heel goed met mij heeft iemand tips of iets?

• June 19, 2025

Hallo,

Gelukkig is het schooljaar bijna afgelopen (sommige scholen hebben aankomende week al vakantie, andere scholen over 3 weken pas en alles er tussenin) en dan heb je hopelijk weer een goede start op een nieuwe school.

Voor nu zou ik niet weten wat je kunt doen, dit zijn van die kwesties waar weinig aan te veranderen te valt, sorry. Misschien kun je proberen het goed te maken met de meester of naar de andere meester gaan?

Groetjes