Vraag

ouders ruzie

  • 21 May 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatste maand hele erge ruzies met mijn moeder… het is zo erg dat ik niet weet wat ik moet doen. Ze was een keer zo boos dat ik blowde dat ze 3 dagen niks had gedaan in het huis geen eten maken, was of opruimen. Die 3 dagen heeft ze ook niet tegen me gepraat en als wel schold ze me uit. Paar dagen geleden was ze boos en sloeg ze me met de riem op m’n arm, borst en been, daar heb ik nog blauwe plekken van over. De ruzies begonnen meestal omdat zij loog over dingen en uiteindelijk dat dingen niet gebeurd zijn. Daarna zag ik vieze dingen met mijn eigen ogen in mijn woonkamer met haar ex ( een junk)waar ze bang voor was in december toen kwam de politie hem uit ons huis halen, die haar stalkte , haar bedreigde, heeft schulden bij haar en waar ze vooral niks mee te maken wou hebben heeft ze me maanden wijs gemaakt , allemaal leugens. Dan nog krijg ik de schuld . Wat moet ik doen ? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Oh wat heftig zeg. Ik zal je aanraden om er met je mentor over te praten misschien kan zij je helpen. Want zo thuissituatie lijkt me niet echt fijn.

 

Xx mij

Hallo Anoniemm :)

Vervelend dat je die erge ruzies met je moeder hebt!

Heb je ook een vader waarmee je dit kan bespreken?

Je kunt het ook op school het tegen iemand vertellen die je vertrouwd zoals je mentor of een leerlingbegeleider zodat die het kunnen oppakken want het is gewoon fysieke en mentale mishandeling. Hoe was je moeder voordat de ruzies begonnen? 

-TheMightySlayer <3

Mijn vader woont in een ander land en mishandelende ons en zijn dus gevlucht naar Nederland. Ik vertrouw mijn school niet dat er een verandering in komt. 

Reageer