Skip to main content

Heya! 

mijn ouders maken vaak ruzie, ik zou zelfs zeggen voortdurend. Soms hoorde ik 's morgens mijn vader mijn moeder slaan. Ik ben eigenlijk heel bang voor ze en ik vertrouw ze niet. maar tegelijkertijd hou ik er heel erg van. Een paar maanden geleden hoorde ik hoe mijn vader 's nachts masturbeert, ik ben er niet blij mee. En nogmaals, ongeveer twee maanden geleden hoorde ik dat mijn ouders 's nachts seks hadden... we hebben een klein appartement.  alleen een gordijn scheidt mij van mijn ouders. er is geen deur. en daarom hoorde ik alles perfect.

Toen ik 10 was (ik ben nu 12) had ik een rare periode en ik bleef maar denken hoe ik mijn eigen vader moest vermoorden. ja, ik dacht er voortdurend aan wat, wanneer en hoe ik hem moest vermoorden. nu heb ik zulke gedachten niet, maar het is vroeg ik pakte bijna een mes..

Ik herinner me hoe mijn moeder dronken werd toen ik een kind was, toen ze wilde dat ik haar borsten aanraakte. Ik was altijd bang als ze dronk, omdat ze vaak dronk met haar oude vrienden en ik niet wist wat er aan de hand was. met haar.

Ik had nog veel meer getraumatiseerde gevallen bij mijn familie en zelfs bij mijn familie. waar glas, bloed, een ziekenhuis en de politie waren. maar ik zal er niet over praten.

al deze herinneringen interfereren voortdurend met mijn leven, en ik denk er voortdurend aan. Ik weet niet wat ik moet doen.

A :3

Hey! Dit is echt heftig en je moet echt advies en hulp vragen! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Ik zou je echt adviseren om de Kindertelefoon te bellen! Zij kunnen je deskundig verder helpen want dit is niet goed voor jou! Sterke!! 

Liefs Tover xxx

hey lieve ​@Anoniem_A wat ontzettend naar dat je dit allemaal moet mee maken joh! of meegemaakt hebt dit is een zaak voor de kindertelefoon! dus bel of chat ze! als je toch het verhaal van het ziekenhuis en politie wil vertellen kan dat want het forum gaat over ALLES heel veel succes lieverd ​@stitch1234 

Reageer