Skip to main content

Hoi allemaal

 

Ik ben RRV7 en ben 13 mijn ouders maken de laaste tijd veel ruzie en ik heb ook paniekaanvallen 1 keer had k  het raam ingegooid en was het raam helemaal kapot mijn vader en moeder maken ruzie over drank en dat ze niet met elkaar kunnen praten dus wordt ik erg bang ook op vakantie is het soms ook erg  1 keertje kwamen de buren aanbellen of alles goed gaat mijn vader heeft ook een paar keer mijn moeder geslagen en dan wordt ik erg bang maar hij heeft mij ook ooit geslagen niet heel hard maar dat was een tijd dat ik verkeerde medicatie gebruikte voor mij ADHD ook komen sommige ruzies door mij bijvoorbeeld toen ik met mijn vriendin aan het ne#ken was mijn moeder kwam toen thuis en toen werd ze boos op me maar dat snap ik wel maar ze maken onderling zoveel ruzie en het loopt echt uit de hand WAT MOET IK DOEN??

 

Het spijt me om te horen. Als het niet veilig is thuis, zou je contact op kunnen nemen met veiligthuis (https://veiligthuis.nl/huiselijk-geweld-en-mishandeling/). Anders zou je misschien met ander familieleden kunnen praten, of docenten, mentor of ouders van vrienden? Misschien dat een gezinspsycholoog kan helpen?

Ik hoop echt dat het beter word voor je! Sterkte!


Reageer