Ouders lezen computer & ik schaam me

  • 31 July 2020
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heey Lads,

 

Ik zit met een GROOT probleem. Ik heb mijn Discord open laten staan gisteren & mijn ouders kregen hun kans om te kijken. Nu, ik heb daar ‘gesprekken’ op staan, die echt uiterst privé zijn. Dus m'n vader kwam gisterenavond in m'n kamer en zei: Niet handig, hè.. Alles open laten staan. Ik dacht dat ie t over mn raam had, maar ik heb dus 2 mensen waar ik een online relatie mee gehad heb, maar dat zijn beide jongens & mijn ouders weten wel dat ik bi ben, maar toch.. Dus ik zei over 1 dat dat een fake account van mij is & mnb vader zei dat ik gwn eerlijk kon zijn, ik zei: Ja dat ben ik ook, maar ik stond kneiterhard te liegen. En m'n moeder is wat bozer geworden, maar ik schaam me dood, en dat is nog erger als ze het er over hebben...


3 reacties

Hey UnkKwek

 

Wat stom van je ouders, dat ze je privé-gesprekken hebben doorgelezen. Niet ok van ze. Jij hebt recht op privacy. Ik kan me voorstellen dat je hier een naar gevoel aan overgehouden hebt. 

 

Vermoedelijk zal je in de toekomst je gesprekken wel afsluiten, voor je je kamer verlaat. Echter is het niet fijn om je hiertoe gedwongen te voelen, omdat je ouders anders je gesprekken doorlezen. Denk je bij hen te durven aangeven dat je het vervelend vond dat ze je gesprekken doorlazen? 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Denk je bij hen te durven aangeven dat je het vervelend vond dat ze je gesprekken doorlazen? 

 

Ik denk dat ik het zo wel laat, maar dat ik dan wel

voortaan mijn gesprekken afsluit/uitlog.

ik zou of een wachtwoord op discord zetten dus als je het opent je een wachtwoord moet invoeren of altijd uitloggen op je discord account als je stopt oké? 

Reageer