Vraag

ouders keuren vriendje af

  • 13 December 2020
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

ik ben 13 jaar en vind een jongen van mijn sportclub leuk. we snappen en bellen elke dag en ik denk dat hij mij ook leuk vindt. ik heb aan mijn ouders gevraagd of we mochten afspreken maar mijn moeder is het er niet mee eens. ik doe zelf gymnasium en hij doet mavo, ik heb daar geen problemen mee ofcourse maar mijn moeder vindt dat ik alleen jongens mag daten van vwo of hoger, ook zit ze steeds meer te zeuren dat er alleen maar jongens op mijn club sporten. we praten verder niet echt open over relaties en dat soort dingen. help? (ze is Koreaans dus is heel koppig en zal niet van gedachten veranderen maar ik vind hem echt leuk en hij is aardig en netjes, hij wil langskomen in de vakantie en denkt dat het mag omdat ik dat gezegd heb)


1 reactie

Badge

Hey!

Wat jammer dat je moeder zo is… ik snap het aan de ene kant wel. Ik denk dat ze je wil beschermen, omdat jij zelf ook nog jong bent. 
Mijn moeder doet precies het zelfde alleen houd me niet tegen en/of kraakt dingen niet af.

Ik denk dat je gewoon goed met je moeder hierover moet praten en kijken wat ze daarvan zegt :) 

groetjes, K.

Reageer