Hii,
Wat doen jullie als je ouders ruzie met elkaar hebben? Maken ze dan ook ruzie met jou, en hoe reageer je daar dan op?
Alvast bedankt!
Liefs
Hii,
Wat doen jullie als je ouders ruzie met elkaar hebben? Maken ze dan ook ruzie met jou, en hoe reageer je daar dan op?
Alvast bedankt!
Liefs
Hey!
Mijn ouders zijn sinds mijn (ongeveer) derde gescheiden, maar gelukkig met weinig ruzie's. Soms hebben mijn vader en stiefmoeder ruzie, en dat doen ze dan niet tegen mij, maar soms wel over mij. Soms zeg ik er iets van. Maar meestal probeer ik er niet naar te luisteren en er LATER iets van te zeggen.
Hii,
Liefs
Als ik er niet ben dan weet ik ook niet of ze ruzie hebben, haha. Maar ik voel me wel veilig, het is niet altijd fijn, vooral als ze over mij ruziën..
Thx
Hii,
Liefs
Heyy,
Mijn ouders maken gelukkig bijna nooit ruzie en ze zijn nog steeds harstikke gelukkig met elkaar, maar als er toch wat spanning of een geïrriteerde sfeer is wat natuurlijk af en toe wel eens gebeurt vlucht ik meestal gewoon naar mijn kamer want dat is iets waar ik me dan niet mee wil bemoeien en op mijn kamer voel ik me dan prettiger en zo'n spanning duurt tussen mijn ouders ook nooit lang. Ik ruzie zelf trouwens bijna nooit met mijn ouders kan het me iig niet herinneren.
Liefs, ItsJustMe <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.