hi
ik had een week geen telefoon ok afgepakt door mijn ouders…
je kan als het echt zo erg is er nog iets ergers van te maken en te zeggen: plz kijk niet in me telefoon want er staan prive dingen in. als je ouders dan vragen wat. ja jbest vrindin naam] heeft het uitmaakt met haar vriendje en daar had ze het met mij over maar ze zei erbij dat ik het niet verder mocht vertellen.
ook vind ik het prfy schending isrry k ben niet zo goed in spelling]
mijn ouders kijken elke avond in me tel dus als ik het met iemand over gehad heb via whats app… dan verwijder ik alle berichten voor mezelf.
ik zou echt aangeven dat het dus prfy schending in en dan zn soort verhaaltje erbij vertellen e ja best vrindin naam] heeft het uitmaakt met haar vriendje en daar had ze het met mij over maar ze zei erbij dat ik het niet verder mocht vertellen. ]
ik hoop dat je wat aan wat ik doe als me ouders dit doen stappen plan - hebt :)
en verder suc6 blijf lachen. het komt allemaal goed:) en miss good mood:
-a smile is the best make-up-
gelukkig gaan sommige scholen weer open en miss jouwne ook…
anders kan je tegen je ouders zeggen als je rust wil om samen met een vriend op 1,5m… in t park huiswerk te maken. toch een beetje rust.
^.^
Je kunt een “pincode” op je foon zetten, en anders zou de batterij wel een keer op zijn. Ik heb ook foto’s open foon staan die niemand mag zien, dus heb ik een code erop zitten die ikalleen weet
hey!
dat is erg vervelend! ik heb ook precies hetzelfde! mijn telefoon is nu ook afgepakt en ik mag mijn telefoon pas maandag terug.. ik heb ook dingen op mijn telefoon privé staan, ik ik wil ook niet dat ze die lezen, gisteren vroegen ze nog wie ( naam) was waar ik mee appte.. ik wil zelf ook privacy.. ik weet geen oplossing sorry.. ik zit NU ook precies in dezelfde situatie..
xx walvisjee
Je kunt een “pincode” op je foon zetten, en anders zou de batterij wel een keer op zijn. Ik heb ook foto’s open foon staan die niemand mag zien, dus heb ik een code erop zitten die ikalleen weet
ik heb ook een code maar ik moet mijn code altijd geven aan mijn ouders.. dat is de regel thuis.. ik vind dat zelf niet fijn dat ze die weten.. maar ja anders gaan ze steeds vragen om die code..
xx walvisjee