Vraag

ouders haten mij

  • 6 April 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi ik heb een probleempje mijn ouders doen cagerijnig doen alleen maar boos als ik wat zeg kan nergens over mee praten zeggen ze gelijk bemoei er niet mee en tegen mn broer doen ze gewoon normaal heb al een keer gezegd tegen mn ouders waarom doen jullie zo boos tegen mij ze negeren me gewoon volledig wat moet ik doen??? 


3 reacties

Het beste wat je kan doen lijkt mij om gewoon rustig met je ouders te praten over hoe jij je voelt. Probeer vooral niet boos te doen want dan nemen ze je waarschijnlijk niet serieus.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat naar . Doen ze altijd zo? Hebje een persoon in je familie waar je goed mee kan praten en die je kan helpen ? Een oom of tante of oma/opa die je advies kan geven of steunen als je je ouders er over wilt spreken ? want het zou fijn zijn als je ouders weten hoe je er mee zit en dat het helemaal niet leuk voor je is hoe het gaat.  En anders bel eens met de kindertelefoon voor advies. Bovenaan deze pagina staat hoe dat moet :)

Succes en sterkte ik hoop dat je er iets aan hebt ! Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hoelang doen ze al zo tegen jij want als ze pas begonnen zijn kan het zijn dat er iets en vraag het aan je opa en oma misschien weten zij waarom ze zo doen 

Reageer