ouders geven consequenties die juist niet werken

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7

haai, mijn ouders hebben dus gezegd dat ik als ik nog één keer een onvoldoende zou halen dat ik dan beneden huiswerk zou moeten maken terwijl ik boven op mijn kamer mijn bureau heb. maar ik heb mijn bureau pas dit jaar gekregen (toen ik naar de tweede ging) en ik weet uit ervaring dat beneden huiswerk maken alleen maar slechter werkt, omdat mijn moeder daar 's middags altijd tv kijkt. en dan kan ik me niet concentreren. dus dan haal ik alleen maar nóg slechtere cijfers! dus dat helpt niet maar mijn vader wilt daar niet naar luisteren. maar ik heb nu dus een slecht cijfer gehaald (een 2,7 voor Aardrijkskunde) maar die toets had ik al gehad voor dat die '’afspraak'’ (het was meer een mededeling, ik heb er al voor moeten zorgen dat hij mijn bureau niet gewoon van mijn kamer afhaalde) gemaakt was. dus nu weet ik niet of ik nou beneden huiswerk moet maken of niet en als dat wel het geval zou zijn zou ik echt heel boos worden want ze weten dat ik me dan juist niet kan concentreren en dat vind ik echt kut want dan ga ik alleen maar slechtere cijfers halen en dan worden zij boos op mij om hún '’maatregel'’ dat ik gewoon niet eerlijk, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen! kan iemand mij helpen?


2 reacties

Badge

vraag aan hun of er mischien een tijdelijke oplossing kan kommen bv een hoekje waar je met een koptelefoon je werk rustig kan maken heb ervaring met de straf en de situatie beneden heb 3 zusjes dus zit liever ook boven maar een tijdelijke oplossing heeft mij geholpen

Reputatie 7

maar ik heb geen eigen hoekje want elk hoekje van onze kamer zit vol met haar en stog en spullen en we hebben geen geld om een extra tafel oid te kopen...

Reageer