Vraag

Ouders en mezelf

  • 28 February 2024
  • 0 reacties
  • 15 Bekeken

Badge

Hoi iedereen

Ik heb al sinds ik 11e of 12e last van angststoornissen en ben inmiddels 16, ik ben dan heel bang van iets specifieks en kan bepaalde dingen niet meer doen, dan gaat het weg maar komt er weer een nieuwe soort terug en ben ik weer bang voor iets anders. Deze dat ik nu heb is heel onleefbaar, ik kan niet goed meer zorgen voor mezelf erdoor, terwijl ik wel wil, maar als ik bepaalde dingen doe krijg ik veel stress en krijg ik paniekaanvallen. Door de dag word ik ook soms bang en krijg ik aanvallen, maar ik probeer dit zoveel mogelijk te verbergen zodat ze dit niet zien in de klas of thuis. 
Door dit gaat het thuis niet goed, mijn ouders snappen dit niet en hierdoor is er ook vaak ruzie omdat ik niet voor mezelf zorg. Ik zit dan rustig op men gsm en dan stormen ze binnen, schreeuwen ze een halfuur (terwijl ik een paniekaanval probeer te verbergen, het lukt meestal wel), en pakken ze men gsm mee, en als ik hem niet direct geef gebruiken ze geweld. Ze hadden eens mijn arm blauw geknepen. Ze grijpen me dan vast en knijpen zo hard en laten me niet los, ze schreeuwen ook ondertussen.

Ik ben ook bang van hun als we ruzie hebben, als ik in bed lig ben ik bang dat ze ‘s nachts binnen gaan komen om me iets aan te doen ofzo. Ze zijn hiertoe in staat als ze heel boos zijn, dat weet ik. Momenteel gaat het iets beter, maar dat kan elk moment weer veranderen. Ze hadden me zelf eens buitengezet op straat terwijl het vroor. Door deze ruzies ben ik begonnen mezelf pijn te doen, ik was dan een tijdje gestopt maar het is weer herbegonnen, terwijl ik het op zich echt niet wil, maar ik voel dan een drang. 
Ik ben ook depressief en denk vaak aan zelfmoord. Ik heb het ook eens geprobeerd twee of drie weken geleden… 

Ik voel me vaak eenzaam, terwijl ik een vriendje heb die veel weet, maar op sommige momenten duw ik hem weg en wil niet bellen, terwijl ik hem wel nodig heb. Op school gaat mijn beste vriendin ook naar iemand anders en verlies ik haar. Daardoor ben ik ook eenzaam op school, want ik ben verlegen en heb niet veel vrienden. Sinds vorig jaar kende ik haar en ging het beter op school, maar nu gaat het dus weer achteruit.

Dankje om dit te lezen en misschien te reageren :)

Groetjes mij @DancingChicken 


0 reacties

Geen reactie

Reageer