Vraag

ouders betalen geen rekening

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Mijn moeder betaalt bijna nooit rekening vandaag maakte ik een brief open en er stond dat ze veel geld moest betalen en zoniet dan komen er erge dingen IEMAND PLSSS HELP 


3 reacties

Badge

Meid, jij hoeft je hier niet druk om te maken. Maar als je je echt heel erg zorgen over maakt, praat er anders eens over met je moeder.

Hey ,

 

Zoals al is gezegd,  je hoeft er niet druk over te maken en als je dat wel doet, praat er dan inderdaad over. Aangezien ik denk dat je je toch veel zorgen over maakt kan ik je aanraden om misschien er niet alleen over te praten met je moeder, maar ook met iemand anders,  want ik kan begrijpen dat dit niet heel fijn is.  Waarschijnlijk is er iets waar je moeder veel zorgen over maakt , en dat ze niet de tijd of kracht heeft om ze te openen, ookal is het wel belangrijk om te weten dat , als er veel brieven niet geopend of niet betaald zijn ,bijvoorbeeld de belastingdienst,  dat de kosten kunnen oplopen.  Je hoeft je geen zorgen te maken hierover, maar misschien is praten met je moeder en met iemand anders wel belangrijk en ook misschien je moeder over te halen om met iemand te praten die haar hierbij kan helpen. (Vind ik dan persoonlijk)

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge

Superbedankt voor deze tips Meiden/Jongens. Ik ga er dalijk  over praten met  haar

Reageer