Vraag

ouders begrijpen mij niet

  • 26 November 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge +1

Hoi. Ik ben een meisje met gescheiden ouders. Ik ben 13 jaar.Het is niet altijd gemakkelijk want ze maken vaak ruzie. Maar de laatste tijd valt het echt niet mee door mijn stiefmoeder. Altijd als ik iets zeg, draait ze mijn woorden om. Ik denk zelf dat ze mijn eigen vader tegen mij opzet. Mijn echt moeder is ook geen pretje. Ze straft me omdat ik 1 week langer bij mn papa ben. Mijn ouders gunnen me ook geen privacy. Elke avond moet ik mijn gsm afgeven en zitten ze door mijn berichtjes. En de ochtend erna worden ze dan super kwaad op mij voor wat ik allemaal heb gestuurd. Maar momenteel is het zo erg dat mijn gsm is afgepakt. Ik typ dit nu op Mijn allerliefste, beste vriendin aller tijden!♡♡♡ Ze begrijpt mij zo goed en bij haar ben ik thuis. (Btw ik ben de vriendin want dit meisje is bang om dit te typen) .  Ik voel me hier echt niet thuis bij geen van mijn ouders. Ze keren zich allemaal tegen mij. En alles wat ik zeg word omgedraaid in iets slechts en daardoor krijg ik altijd de schuld

 

 

Iemand tips? Ik haat dit gevoel namelijk


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

Wat vervelend om te horen. Probeer het er met je vader over te hebben. Niet meteen je stiefmoeder beschuldigen maar vertel hem hoe het voor jou voelt. Vraag begrip. Probeer ook met je moeder te praten hoe moeilijk je de scheiding vind. En probeer haar uit te leggen hoe je je voelt. Praten met ouders helpt altijd vertellen hoe je je voelt. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

<3

Badge +1

IK heb dat geprobeert maar mijn papa gelooft mij niet

 

Hey,

Misschien kan je naar een leraar of mentor gaan en dan kan dienen misschien verder helpen. Je moet hier niet mee blijven rondlopen vind ik want het klinkt echt niet goed.

Sterkte

Reageer