Vraag

ouders..

  • 27 June 2019
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben sanne 14 jaar en ik weet eigenlijk niet wat ik verkeerd doe bij mijn ouders want ze reageren alles af op mij , dwingen mij om dingen te doen die ik niet wil doen ( en nee het is geen vaatwasser inpakken of de was doen) ik snap dat ze daar wel ouders voor zijn maar het moeten kilt me echt ook in combinatie met andere moeilijkheden die ik heb loopt het allemaal niet zo lekker en wil ik eigenlijk weg lopen of soms wel eens zm plegen ( laatste ga ik niet doen ( want ik heb nog veel meer wat me wel dierbaar is❤️) maar denk er wel veel aan) en met mijn ouders praten helpt ook niet want dan gaat het gesprek ook fout heeft iemand tips om al dat moeten minder te laten worden??

xx sanne

2 reacties

Hey,
het is echt niet leuk als je zoiets meemaakt maar je zou echt kunnen proberen blijven praten met hun zodat ze je beter begrijpen. Let hier wel op dat je de ik-boodschap en de Sandwichmethode gebruikt. (Open zeker de links is😉😊) als dit echt niet gaat en je je slecht blijft voelen zou ik via het school hulp zoeken. Dit hoeven geen speciale aanpassingen zijn maar dat je ook verhalen van anderen hoort of de mening van een leerkracht krijgt.
Ik snap dat je zegt dat je geen zm gaat plegen maar het begint altijd met het als een optie te zien en ik denk dat jij het toch als een optie ziet, ookal zou je die optie nooit nemen. Ik zou er toch nog is grondig over nadenken of dit het geval is of dat het echt gwn gedachten zijn.

Ik hoop dat ik ongeveer wat antwoord heb kunnen geven en ik wens je een mooie zomer toe!
Groetjes zon☀️
Reputatie 2
Badge +3
Liefe sanne

Ik snap dat het moeilijk is als je ouders je dingen dwingen om te doe en ik heb er vandeweek nog eens goed over na gedacht en ik dacht( weet niet of het helpt maar kan het altijd proberen) vraag aan van l of poel of je niet bij de zorggroep pigoloog van school mag praten en die jou meschien kunnen helpen

En wat ik ook al zij in groeps app probeer dat ook te doen en ik weet dat je het proberen gaat maar we proberen alleen maar te helpen
(Geen haat)

❤️

Reageer