Vraag

Ouders

  • 23 August 2018
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy
De laatste tijd speel ik best vaak op mijn playstation4. Ik ben ook een beetje verslaafd.
Maar il hen de laatste tijd dus heel vaak ruzie met mn vader (hij is heel snel boos) vorig schooljaar ben ik geïndigd met een 7,5 eindgiddelde maar nu zegt mn vader inees zo van als je bij de meivakantie onvoldoende staat voor iets dan pak ik alle schermen van je af!!
Hij iand tips over hoe ik het iets makkelijker kan maken hierbij??

2 reacties

Misschien iets minder gamen en er wat meer zijn voor je ouders. En ja mijn ouders zeggen ook heel vaak van als je onvoldoendes haalt trekken we de stekker eruit of dan pakken we je PS af. Maar ik haal gewoon nette cijfers dus is er ook niks aan de hand. Dus als jij gewoon goede cijfers haalt en geen tot weinig onvoldoendes staat is er ook weinig aan de hand.

Dus gewoon je best doen op school en lekker verder gamen!

^
Future
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Hij is overduidelijk niet blij met het overmatige schermgebruik, maar juist omdat je zo goed scoort op school doet hij er nog niets aan. Je kunt ervoor kiezen niets te veranderen aan het gebruik van je apparaten (en dus ervoor te zorgen dat je tegen die tijd geen onvoldoende staat) of je kiest ervoor samen met je vader een aantal afspraken over je schermgebruik te maken. Aangezien je zelf ook aangeeft (enigszins) verslaafd te zijn lijkt mij het laatste een best goede keus. Denk dan bijvoorbeeld aan een limiet op het aantal uren dat je een videogame speelt per dag. Misschien neem je daardoor ook een groot irritatiepunt bij hem weg waardoor hij wat relaxter wordt/meer kan hebben van je.

Reageer