Skip to main content
Vraag

Oplossing voor mijn moeder

• October 20, 2025
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi Redder In Nood hier.

Dus niet te lang kijk dus m'n moeder is een hele aardige en zorgzame vrouw maar ze heeft MS en daardoor kan ze minder goed lopen enz maar ze kookt en doet alles maar daardoor ontstaat ook stress en daardoor schreeuwt ze best vaak. vaak niet heel hard maar ja en daarna heeft ze er spijt van en dan gaat ze huilen en heel verdrietig zijn omdat ze dan toen ze stressed was dat heeft gedaan en nu spijt heeft wat ze heeft gedaan terwijl het helemaal niet zo erg is en dan denkt dat we verdrietig zijn gaan slapen bijv. en dat vind ik heel erg want ik heb de beste moeder die je je kunt voorstellen en schreeuwen enz hoort er gewoon bij vooral in haar omstandigheden dus iemand tips hoe dit voorkomen kan worden en mijn moeder begrijpt wat ik in dit bericht heb gezegd dat het niet erg is enz.

groetjes van mij;)

7 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 20, 2025

Dat lijkt me heel verdrietig, ook voor je moeder. Misschien kun je haar helpen met dingen, een keer koken of zo?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey, wat lief van je, en wat naar dat het zo gaat. Je kunt misschien regelmatig een klein cadeautje voor haar neerleggen of een briefje met ♥️ erop of een lieve tekst, zodat ze weet dat jij haar begrijpt en diep van haar houdt! En soms een knuffel doet ook zoveel. Ik wens jullie veel sterkte 😘 liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 20, 2025

Misschien kan ze proberen even rust te nemen als ze merkt dat ze stress krijgt, zoals even diep ademhalen of iets kalms doen. En jij kan haar misschien af en toe een knuffel geven of gewoon luisteren als ze zich rot voelt. Jullie zijn duidelijk heel close, en dat is super belangrijk! 

xx liefs Wolf 🐺

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 21, 2025

Hoi ​@Redder in nood ,

Dat klinkt als een ingewikkelde situatie, waarin je erg hard voor iedereen probeert te zorgen! Vergeet daarin niet om ook voor jezelf te zorgen, dit kan ook veel van jouw kracht opeisen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten. Bij ons kan je anoniem je verhaal delen en of een van onze vrijwilligers kan met je meedenken over mogelijke aanpassingen/verbeteringen die jij kan creeren in jouw situatie. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Robin59 (de Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

@ja_ppie  ​@Tover01  ​@Wolf  ​@Robin59  Dank jullie wel voor de tips. Ik ga die zo veel meelijk proberen te volgen. Nogmaals bedankt!

Groetjes van mij:)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Hoe gaat het d’r nu mee?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

oooooo ​@Wolf  bedankt!. Het gaat al wat beter enzo en de mood is blijer enz bedankt voor het vragen!

groetjes van redder in nood