operatie arm

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 7 reacties

Hoii,     

Ik ben woensdag  29-01 geopereerd aan mijn arm, littekencorectie 

 

ik moet 6 weken lang een mitella dragen. Vandaag zaterdag 1-02 heeft mijn ma gezegd ; ik wil die mitella niet meer zien !! jij kan die arm gewoon bewegen het is maar een dom sneetje 

 

ik heb daarop gezegd ; de dokter zei dat ik hem rust moet geven en in de mitella moet laten dus nu is ze helemaal pissig

ik kan mijn arm ook niet bewegen want er zit een laag dik verband van mijn bovenarm naar mij onderarm. Mijn arm is gebogen,. De huid eromheen zit echt heel erg straks, als ik een vuist probeer te maken voelt het alsof mijn arm uit elkaar spat

het is onmogelijk om deze te bewegen… het doet heel veel pijn

 

Mijn ma kan mijn pijn gewoon niet begrijpen… Ze denkt dat omdat ik hem niet beweeg ik me aanstel enzo maar ik snap het niet meer………..

heeft iemand advies?

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

 

als je je zo voelt luister dan álsjeblieft niet naar wat je moeder zegt. ‘Het is maar een dom sneetje,’ kan voor jou als niet fijn ervaren worden. Praat er met haar over en als zei niet wil luisteren of het niet begrijpt, dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.

Gr. Iwemw

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

wat naar dat je moeder zegt dat het helemaal niet zo erg is. Zeg dit vooral tegen de dokter die jouw heeft geopereerd! Misschien kan hij dan tegen je moeder zeggen dat het tijd nodig heeft om te rusten! Voor de rest geef ik je veel beterschap en sterkte!

 

Xxx secretGirl

Hallo @svw  ,

 

Ik kan je geen hulp geven bij je antwoord, maar ik had wel een opmerking. Zelf ben ik ook een littekencorrectie operatie ondergaan en heb daarbij ook verband gehad (misschien ook een mitella dat weet ik niet meer zo zeker). Maar wat ik wou zeggen is dat je arm niet zo veel pijn zou moeten doen. Het doet natuurlijk wel pijn, maar je zou gewoon een vuist moeten maken. Ik denk dat het misschien handig is om naar de dokter of huisarts te gaan en het even te laten controleren of vooraf al even bellen met het zieken, dit is omdat het verband misschien verkeerd is geplaatst of de operatie misschien wel niet goed is gegaan.

 

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord.

 

Groet,

Helping Hand

Reageer