Skip to main content

Hoi, mijn opa heeft prostaat kanker. 

Hij heeft het al vaker gehad en ook vele behandelingen gehad alleen nu kunnen ze niks meer voor hem doen. De kanker is al uitgezaaid voor een deel naar zijn botten en meerdere plekken. Hij kan nog 6 tot 12 maanden leven waarschijnlijk. Ook al heb ik niet een hele goede band met hem vind ik het nog steeds hartstikke rot en wil gewoon altijd naar hem toe.

We zouden in de vakantie naar hem toe gaan alleen dat kon niet omdat we Corona hebben. Iedereen doet gewoon alsof het niet zo erg is. Mijn ouders zeggen van Hij heeft een mooi leven gehad dus het is oke. Maar dat vind ik niet en ik ga elke dag kapot door het feit dat ik niet naar hem toe kan door die Corona. En hierdoor gaat ook mijn concentratie voor school omlaag. 

Alles gaat fout nu.

Wat erg !!!!!!!

Ik krijg al tranen in mijn ogen

Maak een speciale plek voor hem met al jou herinnering 

😢😭

Zelle 

Heey,

Mijn opa heeft ook kanker gehad en ik zat eigenlijk ongeveer in dezelfde situatie, ik had geen goede band met hem maar het is wel je opa. ik vond het lastig om mijn best te doen voor school, dat is ook begrijpelijk. als je geen corona meer hebt zou je toch misschien wel weer bij hem op bezoek kunnen? 

Probeer met je ouders er over te praten, het is goed om er over te praten. ook zou je op school misschien even met je mentor kunnen praten over dat je momenteel in een nare situatie zit, misschien kun je uitstel van sommige dingen krijgen omdat je nu andere dingen aan je hoofd hebt. 

hoe moeilijk en dubbel het ook is, probeer te genieten van de tijd die hij er nog is, anders krijg je er later misschien spijt van. misschien kan je met hem bellen (eventueel met beeld) en dan gewoon een beetje gezellig kletsen en zo. ook kan je misschien een kaart sturen, met dat je hem mist en graag snel weer langs wil komen. 

heel veel sterkte<3

groetjes, 

Kwakend1tje

Gecondoleerd erg jammer voor je

Soms moet je dingen accepteren 

Nog steeds snik snik

Veel sterkte 

Zelle

ja ik vind het heel naar voor je maar zo gaan die dingen.:sob:

Reageer