Vraag

op vakantie met mijn moeder, ik voel me niet fijn

  • 4 August 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Hey, ik ben vandaag met mijn moeder op vakantie gegaan naar Londen voor 1 week. Vorig jaar waren we met z’n tweeën naar Parijs geweest. Het was toen wel leuk in Parijs maar mijn moeder wordt vaak boos op mij zonder reden, serieus zonder enkele reden. Vaak doet ze wel leuk maar het kan opeens omslaan en wordt ze vet boos om niks. Dit gebeurd dus al vaak thuis maar toen ook in Parijs. Omdat we in een ander land en de hele tijd met z’n tweeën waren voelde ik mij opgesloten omdat ik niet even weg naar mijn kamer kon ofzoiets. Vóór dat we naar londen gingen was ik hier erg bang voor dat het weer zou gebeuren, en het begon vandaag gelijk al. Ik word zo bang hiervan want ik kan niet weg. (dit heeft mijn vader in het verleden ook gedaan en liep het nog steeds erger uit de hand en heb daarom geen contact meer met hem sinds kort). Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan, kan iemand mij hiermee helpen? Ik probeer zo calm mogelijk te blijven maar er valt ook zo lastig met haar te praten. Wat moet ik doen?? 


1 reactie

hey @Anoniempje543 

 

ik reageer een beetje laat, sorry daarvoor!! geen idee of je dus nog iets aan dit berichtje hebt, we zien wel :))

wat vervelend dat je moeder zo doet! misschien kun je het toch aan haar vragen, wat je precies fout doet. of hoe het met haar gaat. misschien  dan kunnen jullie samen op een oplossing komen. je vertelde dat het moeilijk is om er met haar over te praten, je zou haar ook een berichtje kunnen sturen. 

probeer je moeder der gedrag een beetje te negeren. London is geweldig, het is mn fav stad, ik ben er vorige week geweest. ik mis het al zo erg!! please geniet van London, want het is er echt heel erg leuk!! en er hangt vaak een fijne sfeer, dus dan word je moeder misschien er ook wel blij van :)

en ben je al thuis of ben je nog een london?? hoe gaat het??

successs

 

much love,

maisie <3

Reageer