ontmaagd voor het huwelijk

  • 21 July 2022
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Badge

Hey

ik ben 16 en heb voor het eerst een echte relatie met een jongen en voor hzt eerst seks maar het probleem is ik ben moslim en mag geen seks hebben voor het huwelijk en moet maagd blijven en ben bang dat men moeder dat te weten komt en  me laat testen voor men maagdelijkheid want vorig maand moest ik dat ookdoen en ze konden zien dat ik nog maagd was maar ben bang dat ze nu kunnen zien dat ik ontmaagd ben.

kan iemand me helpen en zeggen wat ik moet doen?

mvg


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Weet hij het ook dat jij geen seks mag hebben voor je huwelijk omdat je moslim bent

Badge

Jaa en hij vond dat beetje moeilijk maar zei wel dat hij wou wachten enzo maardan heb ik het toch gedaan en heb er ook geen spijt van

Reputatie 6
Badge +7

"  me laat testen voor men maagdelijkheid want vorig maand moest ik dat ookdoen en ze konden zien dat ik nog maagd was maar ben bang dat ze nu kunnen zien dat ik ontmaagd ben." 

 

Je laten testen?  Door wie dan???  

Moet je je gedwongen laten inspecteren?  Door wie dan??

'ze konden zien dat ik nog maagd was maar ben bang dat ze nu kunnen zien dat ik ontmaagd ben.'

Ook al ben je ontmaagd, kunnen ze niet achterhalen of je nog maagd of ontmaagd bent. Ze kunnen misschien zien dat je maagdenvlies is gescheurd, maar daar uit kunnen zij niet concluderen dat je ontmaagd bent geweest. 

Een vrouw die bijvoorbeeld paardrijden als sport doet, heeft als kans dat het maagdenvlies ook scheurt. Dat wil niet zeggen dat zij geen maagd is. 

Het zelfde geldt als je niet of wel bloedt bij de eerste keer. Sommige bloeden niet als hun maagdenvlies scheurt.

Dus er is geen reden om paniek.

Reageer