Onrustig

  • 25 October 2018
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me erg onrustig. Ik ben vaak opzoek naar onrust. Ik stook vaak ook de boel op. Ik woon trouwens op een woonroep.
ik wil graag stoppen met dit gedrag. maar iedereen heeft haat op mij. en hier wil ik vanaf. Graag wil ik hier hulp bij. Ik krijg al hulp maar ik heb het gevoel dat dit niet voldoende is. ik wil graag met iemand het hier over hebben. Want ik zit al jaren in zulk gedrag. Ik mag ook niet meer thuis wonen mede door dit gedrag. Ik heb As problematiek. (Asperger)
Dit betekend dat je anders bent dan andere mensen.

4 reacties

Hey,
Dat je aangeeft dat je (extra) hulp wilt is al heel goed! Zou je dit niet kunnen aankaarten bij je woongroep? Zij willen je hiermee vast verder helpen. Ik denk dat als je lekkerder in je vel zit, je ook minder onrustig bent.
Succes!!
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

bedankt voor je reactie.
Ik heb al eerder aangegeven bij de woongroep. Maar ze weten zelf niet veel raad. Dit speelt al 4,5 jaar zo
hey,

ik wil echt niet gemeen doen of iets maar je profiel zegt geboren in 2003, dat betekend dat je ongeveer 15 bent, als dit al 4,5 jaar speelt was je dus op je elfde naar de woongroep?

daarnaast is een overplaatsing naar een andere woongroep een mogelijkheid of misschien een psycholoog vaker zien zodat je hier even mee kan praten?
je zou ook de aggressie af kunnen reageren op bijv een stressbal, niemand die er dan last van heb denk ik
ik wil graag met iemand het hier over hebben.


Je kan voor een gesprek altijd bij de kindertelefoon en 113 terecht.

Reageer