ongelukkige thuissituatie

  • 2 September 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben 15 jaar oud.
Laatste tijd voel ik mij steeds duizelig en misselijk, ik dacht dat het iets lichamelijks was. Ik maakte mij veel zorgen en werd door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis. 
Vandaag ben ik na 4 dagen ontslagen. Nu ik thuis ben lijkt alles erger te worden, ik voel mij ongelukkig en niet fijn thuis. Ik heb geen goede band met mijn moeder. Ook niet met haar vriend. 
De klachten zitten mij zo dwars dat ik ook niet naar school kan. 
Thuis is er geen sprake van lichamelijk geweld, wel emotioneel. Dat betekent niet dat ze gemeen doen, maar ik voel geen liefde tussen mijn moeder en mij. Als ik eerlijk ben zit ik er ook niet op te wachten. 
Bedankt voor het lezen, is er iemand met tips ofzo? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @DiLa 

Eerlijk gezegd heb ik helaas niet zo’n goede tips. In ieder geval wil ik even zeggen dat het niet aan jou ligt. En echt verschrikkelijk dat je moeder en haar vriend zo doen. Het lijkt me handig dat je misschien chat / belt met kindertelefoon of veiligthuis. Zij hebben waarschijnlijk betere tips. Wat jou misschien ook kan helpen is wat topics lezen over depressie hier op het forum en dan natuurlijk vooral de reacties.

Tel.nr. Kindertelefoon: 0800-0432 (11:00-21:00)

Tel.nr. VeiligThuis: 0800-2000 (24 uur per dag)

Chatten met de Kindertelefoon (11:00-21:00; uitgezonderd jongerenchat en terugkomchat)

Website/chatten met VeiligThuis (09:00-17:00)

Veel succes!

Groetjes NV

Reageer