ongelukkig voelen op kamers

  • 9 January 2024
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Hi, ik woon nu sinds 4 maanden op kamers. Ik vond het best een moeilijke stap om uit huis te gaan, maar ben blij dat ik het heb gedaan want ik heb er al veel dingen van geleerd. Helaas valt de kamer waar ik in zit erg tegen: mijn 2 huisgenoten zijn heel erg op zichzelf waardoor ik vrijwel altijd alleen ben als ik thuis ben, mn kamer is maar 5m2 en het huis is super gehorig (ik ben daar heel gevoelig voor lol dus irriteer me dood). Hierdoor ben ik nog heel vaak thuis bij mijn ouders, kijk ik er altijd tegenop als ik weer naar mijn kamer ‘moet’ en kijk ik ernaar uit om weer naar mijn ouders te gaan. Ook als ik maar 2 nachten in mijn kamer ben. Ik weet echt niet wat ik moet doen maar ik weet wel dat ik niet gelukkig word van deze kamer. Terug naar mijn ouders zou ik voor even wel willen maar het liefst wil ik een andere kamer. Alleen het kan zo weer een half jaar duren tot ik een nieuwe kamer vind en ik weet niet of ik het hier nog veel langer volhou ….. Watvoor advies zouden jullie me geven?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tja, een nieuwe kamer komt niet uit de lucht vallen idd. Als je er echt zo ongelukkig wordt zou ik de kamer gewoon opzeggen en weer bij je ouders gaan zitten tot je wat anders hebt gevonden. Een andere oplossing zou ik zo niet weten.

Succes

Reputatie 4
Badge +3

Hii,

 

Hoe is het nu met de hele situatie? Misschien is het handig om nu je deze kamer nog hebt, op zoek te gaan naar een andere kamer. Zo kan je toch op jezelf zijn, en bij je ouders zijn tot je iets beters hebt gevonden. 

Stiekem hoop ik dat het inmiddels wat verbetert is en dat je je plekje wat hebt gevonden op je kamer. 

Succes 

 

xoxox

Reageer