Vraag

ongelukkig thuis

  • 24 March 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hallo,

ik ben een jongen van 17 en ik woon samen met mijn ouders in een gemiddeld huis. Mijn zus is op kamers, die zie ik dus niet vaak. Ik heb echt erg vaak ruzie thuis met mijn vader en moeder over vanalles en nogwat. Buitenom de ruzies heb ik het idee dat ondanks wat ik doe, altijd het ‘slechte’ kind ben en dat ik mijn ouders alleen maar verdriet  aandoe. We hebben vroeger ook een periode gehad dat ik bijna naar een internaat moest omdat ik niet met mijn ouders om kon gaan. Ze hebben me altijd veel liefde gegeven en het zijn verstandige mensen maar toch heb ik soms het idee alsof ik niet goed wordt behandeld. Maakt niet uit welke dag het is maar ik voel me altijd een mislukt kind en bovendien blijven er elke dag ruzies. Wat moet ik doen om me beter te voelen?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Om je Beter te voelen met je ouders praten en het goed make Ik weet zeker dat de ruzie s overgaan dan

Heb hier geen verstand van maar Ik probeer te helpen. 

Succes 

Badge

Hoi,

Ik voel me vaak ook zo.

Een tijd geleden heb ik een spel therapie gehad. Misschien helpt zoiets ook voor jouw. Je zei dat ze je veel liefde geven dus misschien is het een idee in je hoofd.

Als het echt zo is kan je misschien met je ouders en eventueel een therapeut erbij praten. Dan kan je jouw gevoelens bespreken en hoe jij er naar kijkt. Je ouders kunnen vertellen hoe zij er naar kijken en hun gevoelens.

Veel succes

Reageer