ongelukkig

  • 19 May 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

hoi allemaal ik ben (14 jaar) heb het moeilijk thuis vanwege mijn moeder met alcohol problemen sinds mijn houders zijn gescheiden op mijn 7 jaar is mijn moeder beginnen drinken ik heb het er zwaar mee ze word snel boos scheld me uit vanwege mijn ADHD dat ik een probleem kind ben en zo voort ik heb alles geprobeerd paar keer naar familie ge gaan omdat mijn moeder agressief werd gisteren wou ze op mij de politie bellen voor geen reden en met de dag gaat het erger en erger

 

help mij 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Nathan,

Wat heftig dat je dat allemaal meemaakt. 
Wellicht is het een idee dat je met je moeder erover praat (wanneer ze in een normale staat is), over dat je er erg veel last van hebt en dat het een negatief effect op je heeft. Dit is natuurlijk heel lastig, want het is wel je moeder, maar in deze situatie moet je echt aan jezelf denken. Anders moet je familie om hulp vragen. 
 

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

sterkte

Reputatie 5
Badge +1

Hey, nathan

 

Ik vind het goed van je dat je dit zo op het forum durft te zetten. Je hebt zo een bedrijf dwaas je contact mee kan opnemen als je thuis met familie ruzie hebt. Ik weet alleen niet hoe dat bedrijf heet maar misschien kun je het googelen? Als ik iets heb gevonden dan reageer ik wel met die site of sites. Misschien weet iemand anders waar ik het over heb?

Badge

Hoi Nathan,

Wat heftig dat je dat allemaal meemaakt. 
Wellicht is het een idee dat je met je moeder erover praat (wanneer ze in een normale staat is), over dat je er erg veel last van hebt en dat het een negatief effect op je heeft. Dit is natuurlijk heel lastig, want het is wel je moeder, maar in deze situatie moet je echt aan jezelf denken. Anders moet je familie om hulp vragen. 
 

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

sterkte

heb ik all te veel gedaan maar ze blijft het doen

Badge

Hoi Nathan

Ik begrijp je helemaal wand ik heb ook ADHD. en met deze situaties hebben wij het toch wel heel moeilijk.

In je bericht staat dat je naar de politie wou bellen, het nummer dient om naar te bellen als je bedreigd wordt of als iemand agressief wordt tegen jouw. Als 14 jarige heb je dus ook de toesteming om naar dit nummer te bellen.

Sterkte 

 

en groetjes SiMon 

Reputatie 3
Badge +1

heyyyy, 

wat naar! Ik zou er misschien met je vertrouwingspersoon naartoe gaan. Een mentor, vriend/vriendin enzovoort… Ik hoop dat dit je helpt. Groetjes!!

Reageer