Vraag

Oma is ziek

  • 3 August 2018
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ?

Mijn oma heeft in 3 weken tijd 2 keer aan de pretnison gezeten. 2 keer een kuur van 5 dagen. Ook nog aan een spoort pufje wat door ze meer zuurstof krijgt. Maar ze blijft een blijft alleen maar kuchen. En hoest buien houden en nauwelijks lucht kunnen krijgen.

Nee het komt niet door de warmte ze heeft altijd al moeite met ademhalen gehad maar het is nu veel erger geworden. Als zee aan die medicijnen zit is het 1 dan beter een daarna gaat het weer slechter.

Ik ga zondag op vakantie. ik ben nu echt bang dat ze er niet meer is als ik terug kom na 2 weken wat moet ik doen?
Mijn vader denkt het zelfde er over dat het
zo zou kunnen zijn.
1ding is zk ik ga op vakantie. Ik heb echt ff ontspaning nodig.

De bezorgde groetjes van
Bella ?

1 reactie

Hoi

Je oma is ziek, en je bent ongerust dat haar toestand verslechtert als je op vakantie gaat. Heeft je oma medische hulp? Aangezien ze moeite heeft met ademhalen, is het misschien goed dat ze (tijdelijk) in het ziekenhuis, of een rusthuis, verblijft. Daar is toezicht, en staat medische hulp voor haar klaar als ze die nodig heeft. Ze zou ook bij een familielid of vriend(in) kunnen logeren, zodat ze niet alleen thuis zit.

Bij dit warme weer is het belangrijk dat ze genoeg drinkt, en voldoende rust.

Je kan, als je op vakantie bent, met haar contact houden, bv. via de telefoon of Skype. Op die manier kan je je oma horen.

Je hebt ontspanning nodig. Ga die maar zoeken op vakantie. Geniet maar even. Ik vermoed dat je oma ook wil dat jij even kan relaxen.

Groetjes
x

Reageer