Oma gelooft me niet

  • 8 January 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 7 reacties

Hoii,

ik woon dus bij mn oma en opa. Met mijn opa heb ik een goede band alleen met mijn oma niet. 

Iedereen heeft natuurlijk wel een gelogen vroeger. Doordat ik vroeger had gelogen, gelooft ze me nu niet meer.  Ik vind dit echt niet fijn, 

Bijvoorbeeld als ik naar de ortho ga dan gaat ze altijd navragen of ik er ben geweest en wat ze hebben gezegd omdat als ik dat zeg, ze het niet gelooft. 

Dit is hetzelfde als met school. Stel ik haal een 7 voor Ak en zeg dit EN het staat in magister gaat ze alsnog naar de docent bellen om te vragen of dit waar is…

Ik ben er echt klaar mee. 

Door dit zeg ik niets meer tegen mijn oma omdat ik ´lieg´ in haar ogen.  

 

Ik weet het echt niet meer….


1 reactie

Heyo,

Heb je dit al is tegen je opa vertelt, waarschijnlijk merkt hij dit ook. En misschien kan hij met haar praten dat ze jou meer moet gaan vertrouwen. Ik weet niet waarover je hebt gelogen vroeger, maar als het iets echt ernstig was, of iets wat echt niet kan, ja, dan kan het heel lang duren voordat iemand je weer in vertrouwen gaat nemen. Ook dit kun je weer allen oplossen door te praten met je oma. Voor de rest is het denk ik gewoon laten zien dat ze je kan vertrouwen, en hopelijk gaat het dan uiteindelijk wel weg.

 

See Ya!

Spookyzx.

Reageer